// دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹

بازی پلتفرمر MoonQuest منتشر شد

بازی ماجراجویی و پلتفرمر MoonQuest پس از گذشت ۷ سال از توسعه خود بالاخره از طریق استیم برای پی سی منتشر شد.

استودیو ویزارد مود (Wizard Mode) بلاخره پس از گذشت ۷ سال پروژه خود یعنی بازی MoonQuest را که در سبک ماجراجویی طراحی شده است، از طریق سیستم Early Access در استیم منتشر کرد. سازندگان در همین راستا تریلر گیم پلی آن را نیز با طرفداران به اشتراک گذاشتند و اطلاعاتی از روند توسعه طولانی مدت آن نیز منتشر کردند.

بازی MoonQuest در مورد جادوگری است که قصد دارد به دنیایی که غرق در تاریکی است، روشنایی ببخشد. وی قهرمانانی را در محیط بازی احضار کرده است تا بتوانند سنگ‌های جدا شده از ماه را پیدا کنند؛ سنگ‌هایی که به ماه قدرت می‌بخشند. بازی از سیستم Procedurally-Generated بهره‌ می‌برد که در آثار Rougelike مشاهده می‌شود. بازیکنان در این نوع بازی‌ها با محتویاتی روبرو می‌شوند که بازی به طور انتخابی پردازش می‌کند تا در این راستا بازیکنان روند تکراری تجربه نکنند. کاوش در محیط‌های مختلف و جمع‌آوری آیتم‌ها از دیگر المان‌های گیم‌پلی این بازی به شمار می‌رود.

بن پورتر،‌ خالق بازی، در مورد روند توسعه بازی گفت که وی ۷ سال پیش شغل روزانه خود را ترک کرد تا روی پروژه خود یعنی MoonMan کار کند. گفتنی است که این نام بعد‌ها به MoonQuest تغییر پیدا کرد. وی اشاره داشت «بازی‌سازی شامل شاخه‌های مختلف و نظم خاصی است که برای موفق شدن در این راستا باید در تمامی روش‌ها استاد شوید.»

بازی MoonQuest هم اکنون در قالب نسخه «دسترسی پیش از موعد» یا همان Early Access در استیم قابل خریداری و دانلود است. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی بازی MoonQuest را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

آیا برای خریداری کردن این بازی دو بعدی اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده