نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Guts and Glory برای کنسول‌های نسل هشتم تایید شد

کمپانی تاینی‌بیلد گیمز از انتشار بازی Guts and Glory برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی تاینی‌بیلد گیمز اعلام کرد که در تاریخ بیست‌وهشتم تیرماه (۱۹ جولای) تنها شاهد خروج بازی Guts and Glory از حالت Early Access نخواهیم بود و این بازی در کنار کامپیوتر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Guts and Glory درباره شرکت در برخی مسابقات سرگرم‌کننده خانواده محور است که بازیکنان باید با انواع مختلفی از وسایل نقلیه به خط پایان برسند و در این راه کشته نشوند، چرا که در مسیر انواع مختلفی از موانع نظیر تیغه‌های گردان، مواد منفجره و سایر موانع خطرناک دیگر انتظار بازیکنان را می‌کشند. بازیکنان در نقش یک پدر و پسر باید با استفاده از دوچرخه، جت پک و سایر وسایل نقلیه از تله‌ها جاخالی دهند و با موفقیت محیط‌های خطرناک را پشت سر بگذارند تا در نهایت پیروز مسابقات شوند.

اگر می‌خواهید تا مراحل دلخواه خود را در بازی Guts and Glory ایجاد کنید و در آن‌ها به رقابت بپردازید، باید بگوییم که امکان انجام این کار به لطف ویرایشگر مراحل وجود دارد. بازیکنان در بخش ویرایشگر مراحل می‌توانند از تیغه‌های گردان، پیاده‌روهای کشنده و سایر تله‌ها استفاده کنند.

بازی Guts and Glory از اسفند ماه سال گذشته در فاز Early Access بوده است و استودیو هک‌جک پروداکشن با دریافت بازخوردهای بازیکنان در مسیر رفع مشکلات بازی قدم برداشته و بروزرسانی‌هایی را برای آن منتشر کرد. این بازی تا سه روز دیگر برای کنسول‌ها و کامپیوتر منتشر خواهد شد و موسیقی متن بازی نیز از طریق استیم در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده