نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

ویدیو جدید بازی Monster Hunter: World نبردی حماسی با هیولای Behemoth را نمایش می‌دهد

جدیدترین ویدیو منتشر شده از بازی Monster Hunter: World، نبردی حماسی با هیولای Behemoth را نمایش می‌دهد.

در جریان یک ویدئو استریم زنده، کمپانی Capcom و Square Enix شکار هیولای Behemoth را که قرار است طی کراس‌اور بازی Monster Hunter: World با بازی Final Fantasy XIV به بازی اضافه شود نمایش دادند.

ریوزو تسوجیموتو به عنوان تهیه‌کننده‌ی بازی و کانامه فوجیوکا به عنوان کارگردان اجرایی بازی، به همراه کارگردان و تهیه‌کننده‌ی فاینال فانتزی 14 یعنی ناوکی یوشیدا و یاوکا توکودا، کارگردان بازی مانستر هانتر، تیم شکارچی را تشکیل می‌دادند.

طبق معمول، نبرد با این هیولا همچون بقیه‌ هیولاهای مجموعه مانستر هانتر، از چند مرحله تشکیل شده است. Behemoth موجودی بسیار خطرناک و درنده‌ به نظر می‌رسد که به راحتی می‌تواند هر چهار شکارچی را از بین ببرد. مکانیک‌های مبارزه با این هیولا برای هواداران مجموعه‌ی فاینال فانتزی آشنا خواهد بود؛ مکانیک‌های همچون پنهان شدن پشت یک سری تخته‌سنگ برای در امان ماندن از سقوط شهاب‌سنگ‌ها.

در این این کوئست که با نام «He Taketh it with His Eyes» در بازی شناخته می‌شود، شما باید هیولای Behemoth را شکار کنید و برای شرکت در ماموریت مذکور، باید هانتر رنک 16 به بالا داشته باشید؛ این کوئست را باید در ۳۵ دقیقه انجام دهید و با دریافت این آپدیت، بر خلاف سایر کوئست‌های ویژه که قبلا در دسترس قرار گرفتند، کوئست He Taketh it with His Eyes را هر وقت که دوست داشتید می‌توانید انجام دهید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده