// دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

کمپانی Cooler Master از جدید‌ترین موس‌ گیمینگ خود رونمایی کرد

کمپانی Cooler Master از جدید‌ترین موس‌ گیمینگ خود به نام CM310 مجهز به نورپردازی RGB، رونمایی کرد.

کمپان Cooler Master که معمولا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان لوازم جانبی حرفه‌ای و گیمینگ پی‌سی شناخته می‌شود، به تازگی از جدید‌ترین موس گیمینگ آرگونومیک و زیبای خود تحت نام CM310 رونمایی کرده است.

 این موس جدید به نورپردازی RGB به همراه دقت سنسور 10000 DPI مجهز شده است. به همین دلیل این موس می‌تواند گزینه ایده آلی برای گیمرهایی باشد که به دنبال دقت در کنار کیفیت بالا در موس خود هستند.

CM310 یکی از قابل اعتماد‌ترین موس‌های موجود در بازار به حساب می آید. این موس مجهز به دو دکمه کنترل آسان برای تنظیم حساسیت سنسور ورودی و سیستم نورپردازی RGB است. جنس روکش این موس از مواد پلاستیکی خاصی است که علاوه بر ایجاد راحتی‌، از عرق کردن دست هنگام کار با آن جلوگیری می‌کند. برای حفظ تعادل، این موس به صورت کامل کالیبراسیون شده و وزن آن را به حدود ۱۰۰ گرم رسانده است.

جهت اضافه کردن زیبایی بیشتر به این ماوس‌ و افزایش میزان ظاهر گیمینگ به آن، کمپانی کولر‌مستر تعداد ۵ نحوه‌ی نورپردازی را به صورت پیش‌فرض برای سیستم RGB آن در نظر گرفته است که کل قسمت‌های این موس را در بر می‌گیرد.

cooler master CM310

طبق اعلام کولر مستر، طراحی کاملا آرگونومیک‌، سنسور نوری مخصوص گیمینگ‌ و وزن متعادل‌، همه اینها باعث شده‌اند تا CM310 تمامی ابزارهای مورد نیاز جهت لذت بردن از بازی‌های روز را در اختیار گیمرها قرار دهد. موس CM310 از تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۹ تیرماه) با قیمت بسیار جالب ۳۰ یورو از طریق خرده فروشی‌های مجاز در اروپا برای سفارش در دسترس کاربران قرار گرفته است.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده