// دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Golem Rage؛ بزن و فرار کن!

بازی Golem Rage جزو آن دسته از آثاری است که با ترکیب ویژگی‌های خوب سبک‌های مختلف، یک تجربه جدید و دلچسب را به مخاطبانش ارائه می‌کند.

اگر جزو گیمرهای موبایل باشید، قطعا آثار سبک سکوبازی را تا به حال تجربه کرده‌اید. به ویژه آثار معروفی چون Subway Surfers و Temple Run که دیگر خیلی وقت است جزو سردمداران ژانر خود به حساب می‌آیند. گاهی اوقات اما لازم است که بازی‌سازان برای ساخت آثار خود، پایبندی به یک سبک خاص را بشکنند و با ترکیب المان‌های مختلف ژانرهای گوناگون به سراغ ارائه تجربه جدیدی بروند. بازی اندروید و آیفون Golem Rage نیز دقیقا چنین وضعیتی دارد. در حین تجربه بازی، به خوبی المان‌هایی از سبک اکشن، سکوبازی و حتی نقش‌آفرینی را در این اثر احساس خواهید کرد و این چیزی است که در کنار ویژگی‌های بصری جذاب Golem Rage آن را به تجربه‌ای سرگرم‌کننده تبدیل می‌کند که ممکن است در همان بار اول، ده‌ها مرحله از آن را به یک‌باره پشت سر بگذارید.

Golem Rage

محیط‌ها و دشمنان متنوع بازی، باعث می‌شود تا به این راحتی‌ها از تجربه Golem Rage خسته نشوید

بازی داستان کوتاهی دارد و در مورد غولی به نام Golem است که از زندان رها می‌شود و حالا باید از قلعه و شهری که در آن قرار دارد فرار کند. البته این شما هستید که باید این غول بامزه را از میان سربازان و موانع متفاوتی که بر سر راه قرار دارند، زنده به آزادی برسانید. در طول بازی شما باید از یک طرف کاراکتر خود را کنترل کنید که بتوانید او را از میان تیغ‌ها عبور دهید و از طرفی هم باید با دشمنان مختلفی که در برابرتان قرار می‌گیرند مبارزه کنید. خوشبختانه سیستم کنترل بازی به نوعی طراحی شده است که انجام این دو کار به‌صورت همزمان چندان هم سخت نیست. با وجود همه این‌ها، یک مشخصه مهم دیگر هم در بازی وجود دارد که باید حواس‌تان به آن هم باشد. شما برای اینکه بتوانید در هر مرحله مدال طلای بازی را به‌دست آورید، باید در زمان مشخصی از میان دشمنان عبور و مرحله را به اتمام برسانید. در واقع گاهی اوقات لازم است که برای رسیدنِ به موقع، از درگیری با سربازان صرف‌نظر کنید و از میان آن‌ها بگریزید که البته اگر این کار را با دقت کافی انجام ندهید، ممکن است از پشت ضربات سنگینی را دریافت کنید و حقه‌تان نتیجه عکس بدهد.

یکی از ویژگی‌های خوب Golem Rage عوض شدن محیط‌های بازی پس از چند مرحله است که باعث می‌شود بازی تنوع بسیار بالایی داشته باشد و مخاطب به این راحتی‌ها خسته نشود. علاوه بر این، دشمنانی که در مقابل شما قرار می‌گیرند نیز رفته رفته تنوع پیدا می‌کنند و سلاح‌های مبارزه‌ای گوناگونی را به‌دست می‌آورند که از راه دور نیز به شما آسیب می‌زند. پس از پایان هر دوره از مراحل، شما قادر هستید که سلامتی یا برخی دیگر از مشخصه‌های کاراکتر خود را ارتقا دهید. همچنین با عبور از هر منطقه‌ای، مراحل جدیدی در آن‌جا باز می‌شود که طی آن‌ها شما باید بدون دریافت هیچ صدمه‌ای مرحله را به پایان برسانید که با توجه به تنوع بالای دشمنان، به شدت سخت و چالش برانگیز هستند.

Golem Rage

بازی آیفون و اندروید Golem Rage از لحاظ گرافیکی واقعا چشم‌نواز و زیبا ظاهر می‌شود. رنگ‌بندی‌های به‌جا و طراحی‌های بسیار خوب کاراکترها باعث می‌شود تا همه‌ی المان‌های بصری بازی، زیبایی خاصی را در خود جای دهند. از لحاظ موسیقی نیز Golem Rage موفق ظاهر می‌شود و همچنان پرچم نقاط قوت بازی را بالا نگه می‌دارد. برای دانلود این اثر می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی موبایل Golem Rage


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده