// یکشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵

توضیحات سازندگان بازی Anthem درباره سیستم شخصی سازی و Friendly Fire

سازندگان بازی Anthem در توییتر اطلاعاتی در مورد سیستم شخصی سازی، روند پیشرفت و دیگر جنبه‌های بازی با طرفداران در میان گذاشتند.

پس از آخرین نمایش بازی Anthem در جریان رویداد EA Play 2018 طرفداران سوال‌های زیادی به ذهنشان خطور کرد که سعی دارند از سازندگان بپرسند. در این راستا مارک داراه، مدیر اجرایی، و جوناتان وارنر، کارگردان بازی، در توییتر سعی داشته‌اند که به سوال‌های کاربران پاسخ دهند و آنها را از روند توسعه بازی مطلع کنند.

در جریان سوال‌ها و پاسخ‌هایی که در توییتر انجام شد متوجه شدیم که بازیکنان می‌توانند محیطی به نام Fort Tarsis را کاوش کنند. در آن سو مشخص شد که بازیکنان گوناگون با لول‌های مختلف می‌توانند تمامی محیط‌ها را جستجو کنند و در این زمینه محدودیتی برای آنها وجود نخواهد داشت. همچنین در مورد اینکه آیا بازیکنان جدید می‌توانند به بازیکنان قوی‌تر پس از اتمام بخش داستانی ملحق شوند، سوال پرسیده شد. وارنر در ادامه پاسخ داد که این موضوع بستگی به محتوای پس از کمپین بازی خواهد داشت و محتوای یاد شده مشخص می‌کند که چه بازیکنانی می‌توانند با یکدیگر در بازی همکاری کنند. همچنین سازندگان اعلام کردند که به‌زودی اطلاعاتی در مورد سیستم درجه سختی بازی با طرفداران در میان خواهند گذاشت.

در بخش نظرات، در مورد دشمنان بازی نیز صحبت شد که گویا پس از نابود کردن دشمنان، جسد آنها پس از مدت زمانی از روی زمین ناپدید می‌شود. همینطور باید بدانید که شلیک کردن به سمت دوستان یا همان Friendly Fire آسیبی به همراه ندارد.

Anthem

در ادامه داراه در مورد جاولین Storm (عکس فوق) سخن گفت که به گفته وی شامل جت‌پک نمی‌شود، اما با این حال گرم شدن بیش از حد این جاولین می‌تواند به سیستم مرکزی آن آسیب برساند. اما وی اشاره داشت که این موضوع در پرواز تاثیر زیادی نخواهد گذاشت؛ به طوری که این کلاس می‌تواند به مدت زمان زیاد در هوا معلق بماند. گفتنی است که گرم شدن بیش از حد هر کدام از جت‌ها در هر یک از لباس‌های Javelin باعث سقوط کاراکتر بازیکن و آسیب دیدن وی می‌شود.

وی اظهار داشت که بازیکنان می‌توانند رنگ‌ لباس‌های Javelin را به طور کامل شخصی‌سازی کنند. به گفته وی، سازندگان زمان زیادی را صرف تنظیمات شخصی‌سازی کرده‌اند تا کاربران بتوانند به دلخواه جاولین خود را طراحی کنند.

در مورد کاراکتر‌های بازی باید بدانید که بازیکنان برای ارتقا دادن و باز کردن Perkهای جدید باید به پایگاه اصلی خود مراجعه کنند. همچنین سازندگان در انتها اظهار داشتند که بازی شامل حالت بتل رویال نمی‌شود و با این بیانیه‌ شک‌ و تردید‌ها را از ذهن طرفداران پاک کردند.

طبق اعلام الکترونیک آرتز (EA)، بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند (۲۲ فوریه)‌ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود و علاوه بر آن قرار است روی کنسول‌های پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس با دریافت آپدیت گرافیکی جداگانه، از قدرت سخت‌افزاری آنها نیز بهره‌مند شود.

در حالی که منتظر این بازی هستید در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی آن را که در EA Play 2018 منتشر شده است، تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی آنتم در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده