// یکشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

کنسول طلایی مینی فمیکام تنها در سه روز ۱۱۱ هزار نسخه به فروش رفته است

به نقل از موسسه تحقیقاتی Media Create کنسول مینی فمیکام که با رنگ طلایی عرضه شده، تنها در ۳ روز ۱۱۱ هزار نسخه فروش داشته است.

گروه تحقیقاتی و آماری مدیا کریت (Media Create) فهرست ۵۰ محصول برتر را منتشر کرد که در آن شاهد آمار جالبی مربوط به فروش کنسول طلایی نینتندو مینی فمیکام بودیم که با نام  Classic Mini Famicom Weekly Shonen Jump 50th Anniversary Edition شناخته می‌شود.

به نقل از آمار منتشر شده، جدیدترین کنسول مینی نینتندو فمیکام تنها در سه روز ۱۱۱ هزار نسخه فروش داشته است. محصول یاد شده در دو مرحله در تاریخ‌های ۶ و ۸ جولای (۱۵ و ۱۷ تیر ماه) در ژاپن عرضه شد و توانست این ارقام را به خود اختصاص دهد.  به گفته مدیا کریت، وجود بازی‌های محبوبی همچون Captain Tsubasa و Kinnikuman برای طرفداران قدیمی نینتندو که در دوران ۳۰ و ۴۰ سالگی خود قرار دارند، باعث فروش چشم‌گیر این کنسول شده است. همچنین مدیا کریت اشاره داشت که فروش این کنسول تاثیر منفی روی محصولات دیگر این کمپانی نخواهد گذاشت.

همچنین اطلاعاتی نیز از آمار فروش بازی Zanki Zero، ساخته استودیو اسپایک چان‌سافت (Spike Chunsoft) منتشر شد. این بازی توانسته روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا کمتر از ۲۵ هزار نسخه فروش داشته باشد. به گفته مدیا کریت با اینکه سازندگان بازی Danganronpa در ساخت این محصول نقش داشته‌اند ولی باز تنها توانست ۴۰ درصد از پیشبینی ناشر را برآورده کند. به نقل از این موسسه، بازی مذکور با شروع ضعیفی مواجه شده است.

نظرات خود را در مورد آمار منتشر شده به دست مدیا کریت با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده