نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

مذاکره کری راسل برای بازی در فیلمی به تهیه کنندگی گیرمو دل تورو

کری راسل مذاکرات با فاکس سرچلایت برای بازی در فیلمی دلهره آور به تهیه کنندگی گیرمو دل تورو را آغاز کرد.

به‌تازگی کری راسل، بازیگر سریال The Americans (آمریکایی‌ها)، برای بازی در یک نقش مرموز و مهم به جمع بازیگران فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) اضافه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، راسل ممکن است فعالیت‌های خود در سینما و هالیوود را گسترش دهد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کری راسل در حال مذاکره با شرکت فاکس سرچلایت که زیر مجموعه فاکس قرن بیستم برای حمایت از فیلم‌های مستقل است، برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم Antlers (انتلرز) است که گیرمو دل تورو به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه دلهره آور حضور خواهد داشت.

اگر راسل به توافق نهایی با فاکس سرچلایت دست پیدا و با این کمپانی قرارداد همکاری امضا کند، او قرار است نقش اصلی فیلم Antlers که یک معلم است را ایفا کند که یک دانش آموز مرموز و بی نظیر نظر او را به خود جلب کرده است. این دانش آموز به دنبال پنهان کردن یک راز مرگبار است که فاش شدن این راز می‌تواند به بقای شهر مرتبط باشد و باعث نجات آن شود. دل تورو به‌همراه دیوید گویر و مایلز دیل به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند که پیش از این در فیلم The Shape of Water (شکل آب) که جایزه اسکار بهترین فیلم سال ۲۰۱۷ را دریافت کرد، با یکدیگر همکاری کرده بودند.

اسکات کوپر، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Black Mass (عشای شیطانی)، فیلم Hostiles (متخاصمان)، فیلم Crazy Heart (دل دیوانه) و فیلم فیلم Out of the Furnace (خارج از کوره)، کارگردانی فیلم Antlers را بر عهده خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده نیک آنتوسکا و هنری چاسیسان براساس یک داستان کوتاه به‌نام The Quiet Boy(پسر ساکت) اثر آنتوسکا، بوده است و کوین تورن نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Antlers اعلام نشده است. سریال The Americans که راسل بیشتر برای بازی در آن شناخته می‌شود، پس از پایان فصل ششم به پایان رسید که به‌تازگی نامزد دریافت دو جایزه امی نیز شده است. همچنین راسل برای بازی در سریال Felicity (فلیسیتی) موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده