نویسنده: حمزه سروری
// یکشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

جزئیات رویداد Community Day بازی Pokemon Go در ماه آگوست مشخص شد

حال پس از گذر کردن از روز انجمن در ماه جولای، توسعه‌دهنده‌ی بازی Pokemon Go اولین اطلاعات را درباره‌ی Community Day این بازی در ماه آگوست اعلام کرد. برای اطلاع بیشتر با زومجی همراه باشید. 

روز انجمن (Community Day) در بازی Pokemon Go، یک روز ویژ‌ه‌ در هر ماه میلادی است که بازیکن‌ها می‌توانند برای ساعاتی در پارک‌ محله‌ی خود یا در مکان‌های مشخص دیگری، پوکمون‌های خاصی را در طبیعت مشاهده کنند و آن‌ها را بگیرند یا حرکت جدیدی به آن‌ها یاد دهند و تبدیل شدن آن‌ها را ببینند. همچنین در این روز جوایز خاص و ارزنده‌ای به بازیکن‌ها داده می‌شود.

شرکت Niantic، توسعه‌دهنده‌ی بازی Pokemon Go اعلام کرد روز انجمن ماه آینده‌ی میلادی شنبه، یازدهم آگوست (۲۰ مرداد) آغاز خواهد شد. اما این‌بار برخلاف رویداد‌های ماه‌های گذشته، در دوازدهم آگوست (۲۱ مرداد) نیز روز انجمن ادامه خواهد داشت و در این روز به بازیکن‌ها دو فرصت برای مشارکت در رویداد ماه آینده میلادی داده خواهد شد. 

با اینکه این رویداد در یک روز اضافه هم ادامه خواهد داشت، اما روز انجمن ماه آگوست به روال ماه‌های قبل تنها سه ساعت جریان دارد. در ساعات تعیین شده بازیکن‌ها می‌توانند نوع خاصی از پوکمون‌ها را پیدا کنند و همچنین به‌دلیل بازی کردن در این ساعات جوایز مضاعف بگیرند.

شرکت نیانتیک روز انجمن ماه آگوست را در بازه‌ی زمانی مشخصی در هر روز میزبانی می‌کند؛ اگرچه زمانی که این رویداد شروع می‌شود نسبت به مکانی که شما در آن زندگی می‌کنید متفاوت خواهد بود. می‌توانید ساعت تعیین شده‌ی روز انجمن را برای هر منطقه‌ای در پایین این مطلب مشاهده کنید.

Pokemon Go

پوکمون برنامه‌ریزی شده برای این روز، Eevee است. علاوه بر اینکه این پوکمون با تعداد بسیار بیشتری در ساعات تعیین شده ظاهر می‌شود، بازیکن‌ها شانس این را خواهند داشت که نسخه‌ای نورانی از Eevee پیدا کنند. همانند روزهای انجمن در ماه‌های قبلی، پوکمون مشخص شده قابلیت این را خواهد داشت که حرکت ویژه‌ای را در طی رویداد یاد بگیرد؛ اگرچه Niantic هنوز چیزی در باره‌‌ی این حرکت ویژه فاش نکرده است.

از پوکمون مورد بحث که بگذریم، بازیکن‌هایی که در روز انجمن ماه آگوست مشارکت داشته باشند از امتیازات داخل بازی هم بهره‌مند می‌شوند. این بار به ازای گیر انداختن هر پوکمون‌، بازیکن‌ها سه برابر حالت عادی Stardust دریافت خواهند کرد. علاوه بر این Lure Module ها برخلاف حالت عادی که ۳۰ دقیقه دوام می‌آوردند، در حین رویداد ماه آینده ۳ ساعت فعال خواهند بود.

با اینکه با رویداد روز انجمن در ماه آگوست چندین هفته فاصله داریم، واقعه‌ی دیگری از Pokemon Go در حال برگزاری است. دومین جشنواره‌ی سالانه‌ی Pokemon Go در ۱۴ الی ۱۵ ماه جولای (۲۳ الی ۲۴ تیر) در شهر شیکاگو جریان دارد. اگر شما هم از انبوه افرادی هستید که نمی‌توانند شخصاً در این جشنواره شرکت یابند، می‌توانید در این روزها در چالش‌های جهانی بازی شرکت کنید. 

علاوه بر این، شکل‌های Alolan از پوکمون Diglett و Geodule از اوایل روز ۱۴ جولای (۲۳ تیر) در حیات وحش ظاهر شده‌اند. شرکت Niantic همچنین اعلام کرده است که پوکمون افسانه‌ای Lugia به نبردها اضافه می‌شود، اما موقتاً و برای جانشینی Regice تنها برای این آخر هفته برمی‌گردد. پوکمون Regice هم به عنوان Raid Boss در طی جشنواره‌ی Pokemon Go باز خواهد گشت و تا تاریخ ۱۹ جولای (۲۸ تیر) در بازی باقی خواهد ماند.

در نهایت، می‌توانید ساعات مشخص شده برای روز انجمنِ ماه آگوست را برای منطقه خود در پایین مشاهده کنید:


آمریکای شمالی: 

  • ۲۲:۳۰ الی ۱:۳۰ بامداد به‌وقت تهران

اروپا و آفریقا:

  • ۱۳:۳۰ الی ۱۶:۳۰ به‌وقت تهران

آسیا:

  • ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ به‌وقت تهران


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده