// یکشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۳

بازی Mafia 3 قرار بود صحنه های تلخ تری داشته باشد

کارگردان و مدیر اجرایی بازی Mafia 3 در مصاحبه‌ای بیان کردند که پیش از عرضه این محصول آنها صحنه‌های سرد و تاریک بیشتری را برای آن در نظر گرفته بودند.

بازی جهان باز، اکشن و ماجراجویی Mafia 3، عرضه شده در سال ۲۰۱۶، در کنار روایت داستانی جذاب و گان‌پلی سرگرم‌کننده، در آن سو به وقایع تلخ دهه ۶۰ آمریکا در رابطه با نژاد پرستی و دیگر موارد فرهنگی نیز می‌پردازد. حال سازندگان اظهار داشتند که پیش‌تر قرار بوده است موراد اینچنینی بیشتر در بازی وجود داشته باشند و حتی استودیو هنگار 13 (Hangar 13) از برخی از این مسائل چشم‌پوشی کرده است.

هادن بلکمن، کارگردان، و اندرو ویلسون، تهیه‌کننده اجرایی بازی Mafia III، در طی مصاحبه‌ای با سایت Eurogamer اعلام کردند که آنها از ابتدا قصد داشتند که صحنه‌های آغازین تاریک و بسیار تلخ‌تری را در بازی قرار دهند. ویلسون در این باره اظهار داشت که هدف سازندگان به‌کارگیری صحنه‌های سرد و تاریک‌تری بوده است تا بازیکنان با انگیزه‌های کاراکتر اصلی این بازی بیشتر آشنا شوند؛ به شکلی که بازی به این موضوع می‌پرداخت که چرا کاراکتر اصلی کشور خود را ترک کرده است تا به جنگ ویتنام ملحق شود. در این راستا سکانس ورودی صحنه‌ای را نشان می‌داد که که کِلِی یک پلیس وظیفه را کشته است و همین موضوع باعث شده است که به دنبال راه فرار از کشور باشد.

در حالی که سازندگان قصد داشتند که با این صحنه وضعیت تراژیک کاراکتر اصلی این بازی را به معرض نمایش قرار دهند، اما در آن سو کارگردان بازی بر این باور بود که این موضوع می‌توانست «حس اغراق» را در داستان بازی به وجود بیاورد. همچنین وی اشاره داشت که صحنه‌های یاد شده می‌توانست کمی زننده باشد و در همین راستا پیش از عرضه این محصول آن را از بازی حذف کردند.

بازی Mafia 3 هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. بازی مذکور در زومجی توانست نمره ۷ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را در زومجی مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است.

Mafia 3 یک بازی کاملا متوسط است؛ بازی‌ای که داستان فوق‌العاده‌ای را روایت می‌کند و در عین حال در زمینه‌های فنی و گیم‌پلی ضعف‌هایی دارد. در مجموع می‌توان گفت این بازی برای افرادی که علاقه زیادی به داستان‌های قوی دارند، تجربه خوبی خواهد بود. ولی اگر با امید تجربه کردن چیزی شبیه به قسمت اول مافیا یا بازی‌های GTA سراغ این اثر می‌روید، قطعاً ناامید خواهید شد. 

نظرات خود را در مورد بیانیه‌های سازندگان و این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده