نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

سهام مایکروسافت به بالاترین ارزش خود در طول حیات کمپانی رسید

ارزش سهام مایکروسافت درست یک هفته پیش از انتشار گزارش مالی این کمپانی به بالاترین مقدار خود در طول تاریخ حیاتش رسید.

در گزارش‌های جدید اعلام شده است که ارزش سهام کمپانی مایکروسافت در پایان روز پنج‌شنبه به بالاترین میزان خود در طول حیات کمپانی رسیده است. ارزش سهام ردموندی‌ها در پایان روز مذکور افزایش ۲.۲ درصدی را تجربه کرده و به ۱۰۴.۱۹ دلار به ازای هر سهم رسیده است.

این افزایش قیمت سهام درست یک هفته پیش از انتشار گزارش مالی آتی کمپانی Microsoft در تاریخ بیست‌وهشتم تیرماه (۱۹ جولای) اتفاق افتاد. تحلیل‌گران انتظار دارند که ردموندی‌ها به سود قابل توجهی دست یابند و در این دوره سود هر سهم افزایش ۹ درصدی داشته باشد.

مایکروسافت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان است که علاوه بر بازار سیستم عامل و نرم‌افزارهای اداری در زمینه‌های دیگری نظیر سرویس‌های ابری، سرگرمی‌های خانگی (ایکس باکس)، تولید سخت‌افزار کامپیوتر و غیره فعالیت می‌کند.

کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 اعلام کرد که کار تولید کنسول نسل بعدی ایکس باکس را آغاز کرده است. در جریان این نمایشگاه هیچ اطلاعات دیگری از این سیستم اعلام نشد، اما فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس گفت که می‌خواهد باری دیگر تعهد خود نسبت به تولید کنسول‌های بازی را به طرفداران نشان دهد.

نمایشگاه گیمزکام 2018 را می‌توان یکی از رویدادهای بزرگ  گیمینگ سال جاری به حساب آورد که از تاریخ سی مردادماه (۲۱ آگوست) تا سوم شهریورماه (۲۵ آگوست) در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد. در حال حاضر نمی‌دانیم که مایکروسافت چه برنامه‌ای برای نمایشگاه Gamescom دارد و آیا در این نمایشگاه حضور خواهد داشت یا خیر، اما انتظار می‌رود که شاهد معرفی و نمایش بازی‌های بزرگی در این نمایشگاه باشیم.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده