نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

تریلر هنگام عرضه بازی Earthfall منتشر شد

استودیو هولوسپارک تریلر هنگام عرضه بازی Earthfall را به مناسبت انتشار بازی منتشر کرد.

بازی Earthfall یک جانشین معنوی برای بازی‌های تیراندازی کوآپ نظیر بازی Left 4 Dead به حساب می‌آید که استودیو هولوسپارک توسعه آن را بر عهده داشته است. در این بازی، بازیکنان مقابل سیل بی‌شماری از بیگانگان قرار می‌گیرند و باید با دوستان برای بقا تلاش کنند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Earthfall در دسترس کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر قرار گرفته است.

استودیو هولوسپارک تریلر هنگام عرضه بازی Earthfall را نیز به مناسبت انتشار آن منتشر کرده است که بخش‌هایی از بازی را به نمایش در می‌آورد. همچنین اگر با این بازی آشنایی ندارید، این تریلر به شما کمک می‌کند که متوجه شوید گیم‌ پلی این بازی چهارنفره‌ی الهام گرفته از بازی Left 4 Dead چگونه است.

برای کسانی که می‌خواهند این بازی را تهیه کنند باید بگوییم که استودیو هولوسپارک اخیرا خبرهای خوبی را از بازی به اشتراک گذاشته است. به گفته توسعه‌دهندگان، کسانی که بازی Earthfall را خریداری کنند، به تمام محتویات پس از عرضه به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت. بازیکنان در این بازی شاهد هیچ بسته الحاقی پولی نخواهند بود و تنها آیتم‌های ظاهری را می‌توان با پول خریداری کرد.

بازی Earthfall در دو نسخه مختلف در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. نسخه استاندارد بازی ۲۹.۹۹ دلار و نسخه ویژه Deluxe Edition آن ۳۹.۹۹ دلار قیمت دارد که دارای پوسته کاراکترها و اسلحه‌های اضافی است. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده