نویسنده: علی ولی خانی
// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

دو بسته الحاقی سری Battlefield را به رایگان دریافت کنید

تا دیر نشده دو بسته الحاقی Turning Tides برای Battlefield 1 و Second Assault برای Battlefield 4 را به رایگان دریافت کنید.

استودیو DICE به قصد آماده‌سازی طرفداران Battlefield برای عرضه جدیدترین بازی این سری، Battlefield V، دو بسته‌ی الحاقی Turning Tides و Second Assault را به صورت رایگان برای بازی Battlefield 1 و بازی Battlefield 4 منتشر کرده است. این دو بسته الحاقی تا تاریخ هفدهم جولای (سه شنبه بیست و شش تیر) در همه‌ی پلتفرم‌ها به صورت رایگان در دسترس هستند.

داستان Turning Tides روی حمله‌ی زمینی و دریایی بریتانیا در سال ۱۹۱۵ به شبه جزیره‌ی گالیپولی تمرکز دارد و به همراه سلاح‌ها و وسایل نقلیه‌ی جدید، چهار نقشه‌ی Cape Helles ،Achi Baba ،Heligoland Bight و Zeeburgge را به بازی اضافه می‌کند. در دست دیگر، DICE بسته‌ی الحاقی Second Assault را «نامه‌ی عاشقانه‌ای به نقشه‌های کلاسیک Battlefield 3 که توسط موتور بازی سازی Frostbite 3 دوباره طراحی شده‌اند» توصیف می‌کند. این بسته حاوی پنج اسلحه‌ی جدید، یک ماشین Dune Buggy، ده ماموریت مختلف و حالت جدید «تسخیر پرچم» است.

شما می‌توانید هر دو بسته را تا روز سه شنبه بیست و ششم تیر از فروشگاه‌های آنلاین پلتفرم‌های مختلف، یعنی Microsoft Store برای Xbox One، فروشگاه PlayStation برای PS4 و Origin برای کامپیوتر به صورت رایگان دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر یا دستیابی به لینک‌های کمکی به بلاگ DICE مراجعه کنید.

پیش‌تر، در کمپین عرضه‌ی بازی Battlefield 5، کمپانی دایس بسته‌ی الحاقی In the name of the Tsar را به صورت رایگان برای Battlefield 1 عرضه کرده بود. این استودیو همچین اعلام کرد که بسته‌ی Apocalypse که شامل پنج نقشه‌ی جدید است تا پایان ماه جاری به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. در بیانیه‌ای دیگر DICE اذعان کرد که بازیکنانی که نتوانستند این بسته‌ها را در زمان مقرر دریافت کنند «ممکن است» در آینده فرصتی دیگر برای دستیابی به محتوای رایگان عرضه شده داشته باشند.

Battlefield 5 در تاریخ نوزدهم اکتبر (بیست و هفتم مهر) برای Xbox One ،PS4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع ٍEurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده