// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

جایزه هشت میلیون دلاری اپیک گیمز برای مسابقات Summer Skirmish بازی Fortnite

استودیو اپیک گیمز مسابقات Summer Skirmish بازی Fortnite را معرفی کرد.

چندی پیش بود که استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، اعلام کرد که برای مسابقات eSports این بازی در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار جایزه نقدی در نظر گرفته است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اولین دوره مسابقات این بازی با نام Summer Skirmish معرفی شد. مسابقات Summer Skirmish در هشت هفته انجام می‌شوند و جایزه هشت میلیون دلاری برای این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است.

اولین هفته این مسابقات (Summer Skirmish) در این آخر هفته میلادی آغاز می‌شود که بازیکنان در قالب تیم‌های دونفره با یکدیگر رقابت می‌کنند و جایزه تیم اول، ۲۵۰ هزار دلار خواهد بود. هنوز به طور واضح مشخص نشده است که چه اشخاصی در مسابقات شرکت می‌کنند اما اپیک گیمز اعلام کرده که خالقین جامعه کاربری بازی و اشخاصی که قدرت خود در رقابت کردن را به نمایش گذاشته‌اند، در مسابقات Summer Skirmish حضور خواهند داشت.

همچنین در ادامه گفته شده است برای هفته‌های بعدی (سری مسابقات Summer Skirmish در هشت هفته مختلف برگزار می‌شود) نحوه و اجرای مسابقات متفاوت خواهد بود که اپیک گیمز جزئیات شرکت در این مسابقات را با کاربران به اشتراک خواهد گذاشت. تا به امروز رکورد جوایز نقدی برای مسابقات eSports یک بازی ویدیویی، در دستان بازی DOTA 2 کمپانی ولو (Valve) بود که برای مسابقات ۲۰۱۷ خود ۳۸ میلیون دلار جایزه نقدی در نظر گرفته بود که از این مبلغ، ۲۵ میلیون دلار به مسابقات International اختصاص داده بودند.

از آن جایی که درآمد بازی Fortnite روی موبایل و کامپیوتر بیش از پیش افزایش یافته است و روی کنسول‌ها نیز درآمد قابل قبولی دارد، جوایز ۱۰۰ میلیون دلاری برای مسابقات آن‌چنان مورد عجیبی نیست. حالت بتل رویال بازی Fortnite رایگان است اما وجود بتل‌پس و پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی سبب شده است کاربران مدام برای خرید پوسته، Emote و سایر موارد هزینه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده