نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

انتشاری تصویری جدید از فیلم Aquaman

در تصویر جدید منتشر شده از فیلم مورد انتظار Aquaman (آکوامن)، شخصیت فیشرمن کینگ با نقش‌آفرینی جایمن هانسو را می‌بینیم.

در تصویر جدید منتشر شده از فیلم مورد انتظار Aquaman (آکوامن)، شخصیت فیشرمن کینگ با نقش‌آفرینی جایمن هانسو را که یکی از سلاطین دنیای زیر آب است و طبق گزارش سایت انترتینمنت ویکلی، این شخصیت با شخصیت اورن ماریو (اوشن مستر) با نقش‌آفرینی پاتریک ویلسون ملاقاتی خواهد داشت و وی در شروع جنگ علیه دنیای بیرون از آب، با اوشن مستر همکاری خواهد کرد، می‌بینیم. این تصویر را در پایین مشاهده می‌کنید:

Aquaman

کارگردانی فیلم Aquaman بر عهده جیمز وان بوده و ویل بیل نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. پیتر سفران، زک اسنایدر، دبورا اسنایدر، جف جانز، جان برگ و راب کاوان، به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Aquaman حضور دارند. شخصیت آکوامن با نقش‌آفرینی جیسون موموآ چند سال پیش در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) زک اسنایدر به سینمادوستان معرفی شد، اما در آن فیلم و در فیلم Suicide Squad (جوخه انتخار) دیوید آیر، تنها در حد پیش‌نمایش با این شخصیت آشنا شدیم. در واقع اولین معرفی رسمی این شخصیت در فیلم Justice League (لیگ عدالت) صورت گرفت. البته در این فیلم نیز این شخصیت در صحنه‌های آنچنان زیادی حضور نداشت و باز هم تماشاچیان تنها در حد معرفی اولیه با فرمانروای آتلانتیس آشنا شدند. اما سرانجام امسال از این ابرقهرمان جدید کمپانی دی‌سی در فیلمی جداگانه از این شخصیت رونمایی خواهد شد. در فیلم Aquaman، جیسون موموآ ایفاگر نقش شخصیت آکوامن خواهد بود. این ابرقهرمان، فرمانروای آتلانتیس و اقیانوس‌های واقع در کرهٔ زمین است و به‌عنوان یک آتلانتین دارای قدرت و سرعت باورنکردنی و همچنین توانایی فرمان دادن به تمامی موجودات دریایی است.

جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن، لودی لین، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک و مایکل بیچ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، جیمز وان، کارگردان این فیلم، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود زمان انتشار اولین تریلر فیلم Aquaman را تأیید و اعلام کرده است. وان با انتشار تصویری اعلام کرد که اولین تریلر فیلم آکوامن در نمایشگاه کمیک کان سن دیگو ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. نمایشگاه کمیک کان سن دیگو امسال از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ جولای ۲۰۱۸ (۲۸ تا ۳۱ تیرماه امسال) برگزار می‌شود.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذرماه ۱۳۹۷) اکران شود.

 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده