// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲

۱۲ مرداد ماه بتای خصوصی بازی COD: Black Ops 4 آغاز می‌شود

کاربران در بتای چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 4 می‌توانند حالت‌هایی نظیر Search and Destroy و Domination را تجربه کنند.

یکی از مواردی که کاربران بازی‌های ویدیویی مخصوصا هواداران سری کالاف دیوتی منتظرش هستند، مشخص شدن تاریخ بتای بازی Call of Duty: Black Ops 4 است تا بتوانند جدیدترین نسخه از این مجموعه را تجربه کنند که این بار دستخوش تغییرات زیادی شده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی Call of Duty: Black Ops 4، تاریخ آغاز بتای این بازی را اعلام کرده است.

فاز اول بتای بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۱۲ مرداد ماه (سه آگوست) آغاز می‌شود و تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه (۶ آگوست) ادامه خواهد داشت و تنها در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت. این در حالی است که دومین فاز بتای COD: Black Ops 4، از تاریخ ۱۹ مرداد ماه (۱۰ آگوست)‌ آغاز خواهد شد و تا تاریخ ۲۲ مرداد ماه (۱۳ آگوست) ادامه خواهد داشت و این بار جدا از کاربران PS4، کاربران ایکس باکس وان نیز می‌توانند بتای این بازی را تجربه کنند. در این میان کاربران کامپیوتر بازی Call of Duty: Black Ops 4 نیز بتای مخصوص به خودشان را دارند که از تاریخ ۲۰ مرداد ماه (۱۱ آگوست)‌ آغاز می‌شود و تا تاریخ ۲۲ مرداد ماه (۱۳ آگوست) ادامه دارد و از طریق بلیزارد بتل‌نت می‌توانید به این بتا دسترسی داشته باشید.

با این حال کاربران و هواداران بیشتر منتظر حالت Blackout هستند که همانند بازی‌های بتل رویال است. استودیو تری‌آرک (Treyarch)، سازنده بازی COD: Black Ops 4، اعلام کرده است که در ماه سپتامبر یک بتای دیگر از این بازی در دسترس قرار می‌گیرد که کاربران در جریان آن می‌توانند حالت Blackout را تجربه کنند. اطلاعات بیشتر از جزئیات این بتا، اواخر تابستان منتشر می‌شود. این نکته را بگویم که تمامی بتاهای در نظر گرفته شده برای بازی، بتای خصوصی هستند و باید بازی را پیش خرید کرده باشید تا بتوانید به بتای Black Ops 4 روی پلتفرم‌تان دسترسی داشته باشید.

در این میان سوال پیش می‌آید که کاربران بتای خصوصی بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 4 به چه حالت‌هایی دسترسی خواهند داشت؟ مدتی پس از اعلام تاریخ انتشار بتای بازی وبسایت رسمی پلی استیشن اطلاعات بیشتری را منتشر کرد که شامل حالت‌ها و نقشه‌های بتای بخش چندنفره بازی است. کاربران در جریان بتای خصوصی بازی می‌توانند به نقشه‌های Frequency، Contraband، Seaside و Payload و دو نقشه Hacienda و Gridlock دسترسی داشته باشند.

جدا از نقشه‌های در نظر گرفته شده، کاربران به حالت‌های Team Deathmatch، Hardpoint، Domination، Control و Search and Destroy دسترسی خواهند داشت. بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر) برای PC، PS4 و Xbox One عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده