نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

دو تصویر جدید از فیلم Venom منتشر شد

به‌تازگی شرکت سونی پیکچرز دو تصویر جدید از فیلم Venom (ونوم) با بازی تام هاردی، را منتشر کرده است.

بهمن  ماه سال گذشته، شرکت سونی پیکچرز اولین تیزر تریلر فیلم Venom را منتشر کرد. پس از آن در اردیبهشت امسال، این شرکت دومین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار را منتشر کرد که در آن برای اولین‌بار شاهد حضور شخصیت ونوم بودیم. حدود چند ماه دیگر این فیلم به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو تصویر جدید از فیلم Venom با بازی تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، منتشر شده است. مجله اینترتینمنت ویکلی در شماره جدید خود دو تصویر جدید از این فیلم لایو اکشن را منتشر کرده است که در یک تصویر، شاهد تصویر جدیدی از شخصیت ونوم هستیم. این تصویر نگاه جدید و بهتری را از حالت کامل شخصیت ونوم در فیلم مستقل خود به اشتراک می‌گذارد که شباهت زیادی به نسخه کمیک این شخصیت به‌خصوص در اندازه و شکل چشم و دندان‌های آن دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Venom

فیلم Venom داستان یک روزنامه نگار به‌نام ادی براک را روایت می‌کند که پس از آلودگی با یک سیمبیوت بیگانه، به میزبان انسانی آن تبدیل می‌شود. براک تلاش می‌کند تا انسانیت خود را حفظ کند و متوجه می‌شود که این هم‌زیستی با سیمبیوت به او توانایی‌های فرا انسانی داده است. با این حال، دکتر کارلتون دریک با بازی ریز احمد، سیمبیوت را برای هم‌زیستی خود و هرکاری که باعث بازگشت قدرت به او می‌شود، می‌خواهد. علاوه بر این، در تصویر دوم فیلم Venom که این مجله منتشر کرده، شاهد گرفتار شدن براک روی یک صندلی هستیم که دکتر دریک در بالای سر او قرار دارد. ظاهر دریک چندان راضی و خوشحال نیست و طبق تریلر براک به‌عنوان خبرنگار قصد داشت تا فعالیت‌ها و آزمایش‌های شرکت The Life Foundation که شرکت دریک است، را افشا کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Venom

هاردی از بازی در نقش ادی براک در فیلم Venom بسیار هیجان زده است و این نقش بسیار برای او جذاب بوده است. هاردی به اینترتینمنت ویکلی گفت:

یک عنصر غم انگیز احمقانه با چیزهای خنده‌دار و هماهنگ با برخی از کارهایی که دوست دارم انجام دهم، اینجا وجود دارد. مواردی که برای داشتن این هدیه وجود دارد، خنده‌دار است، اما این یک هدیه غم انگیز است. این که شما این هدیه را نمی‌خواهید و در عین حال آن را دوست دارید، فوق العاده است. این باعث می‌شود شما احساس خاصی داشته باشد. او میلی به قهرمان یا ضد قهرمان بودن ندارد.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده