نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

مهندس سابق ناسا یک اسکلت خارجی برای کنترلر Xbox One و PS4 طراحی می‌کند

جیک میدلتون که سابق بر این در ناسا کار می‌کرد، در حال طراحی یک اسکلت خارجی دیوانه‌وار برای کنترلرهای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 است.

جیک میدلتون، مهندس سابق ناسا به تازگی کمپین کیک‌استارتر خود را برای اسکلت خارجی و دیوانه‌واری که دارد برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 طراحی می‌کند، به راه انداخته است.

میدلتون در ساخت این اسکلت خارجی که MEGA-one نامیده می‌شود، از آلومینیومی که در ساخت هواپیما استفاده می‌شود، یک ویبراتور یا لرزاننده‌ی صنعتی و یک «مگا موتور» که طبق بررسی‌های انجام شده دسته را ۱۰ بار شدیدتر از حالت عادی می‌لرزاند، بهره گرفته است.

قاب خارجی کنترلر PS4 از مهندس سابق ناسا

باید حدود ۷ هزار و ۵۰۰ دلار از این کمپین به‌دست بیاید تا ارسال و فروش جهانی این اسکلت خارجی در فوریه ۲۰۱۹ (بهمن-اسفند ۹۷) آغاز شود. انتظار می‌رود که مگاوان با قیمت ۱۳۵ دلار (به صورت جدا) و ۲۰۰ دلار (همراه با یک کنترلر) به بازار عرضه شود. از نظر میدلتون، این محقق با هفده سال فعالیت که از نظرش این کارها برایش تفریح محسوب می‌شود، سرهم کردن این اسکلت خارجی بیش از پنج دقیقه طول نمی‌کشد.

کمپین کیک‌استارتر این بازی در جریان است و تا تاریخ ۲۶ آگوست (۴ شهریور) ادامه دارد. در ادامه یکی دیگر از تصاویر منتشر شده از اسکلت مگاوان را تماشا می‌کنیم.

قاب خارجی کنترلر PS4 از مهندس سابق ناسا


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده