نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

تاریخ انتشار سومین اپیزود بازی The Council مشخص شد

کمتر از دو هفته‌ی دیگر، سومین اپیزود از مجموعه‌ی The Council در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

امروز در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که اپیزود بعدی بازی The Council، ساخته‌ی استودیو Big Bad Wolf، قرار است در  ماه جاری منتشر شود و بدین ترتیب، روند دو ماهانه‌ی انتشار این بازی ادامه پیدا خواهد کرد و اپیزود سومش با نام Ripples، در تاریخ ۲۴ جولای (۲ مرداد) در دسترس دارندگان Xbox One، PS4 و PC قرار خواهد گرفت.

کسانی که سیزن‌پس بازی یا نسخه‌ی کامل آن را خریداری کرده باشند، اپیزود سوم برای‌شان در تاریخ ۲ مرداد قابل بازی خواهد بود؛ کسانی هم که بخواهند بازی را به صورت جداگانه خریداری کنند، باید دو روز بیشتر صبر کنند.

قسمت دوم این بازی، یک اثر سنگین با پایانی شوکه‌کننده بود و با توجه به صحبت‌های سازندگان، اتفاقات در سومین قسمت از بازی به هیجان‌انگیزترین قسمت خود خواهند رسید. در کنار این اتفاقات و پس از گره‌گشایی‌های اساسی داستان، کاراکترهای بازی را می‌بینیم که با نقاط بسیار حساسی از داستان خود مواجه خواهند شد؛ درنتیجه بازیکنان باید در انتخاب دیالوگ‌ها و پیش‌روی در بازی، نهایت دقت را به خرج دهند. همچنین قرار است قسمت‌های جدید از قصر لرد مورتیمر در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

سومین اپیزود از مجموعه‌ی The Council در تاریخ ۲۴ جولای (۲ مرداد)، برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده