نویسنده: محمد حیدری
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۸

سازندگان Darksiders 3 بازی Remnant: From Ashes را معرفی کردند

استودیوی Gunfire Games سازنده‌ی بازی Darksiders 3، اعلام کرده است که در حال ساخت یک بازی شوتر سوم شخص با حال و هوای آخرالزمانی است.

استودیوی گان فایر گیمز، توسعه‌دهنده‌ی بازی Darksiders 3، از بازی جدید خود تحت عنوان Remnant: From Ashes رونمایی کرده است. این اثر شوتر که وظیفه‌ی انتشار آن را کمپانی Perfect World Entertainment بر عهده گرفته است در سال ۲۰۱۹ و برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. از خصوصیات این بازی می‌توان به پشتیبانی از چهار نفر در حالت Co-op و ارائه‌ی دنیایی با خاصیت Dynamic generation (تولید عناصر و تغییر چینش محیطی به شکل پویا در مراحل بازی) اشاره کرد.

دموی قابل بازی Remnant: From Ashes اواخر سال جاری و طی هر دو رویداد گیمزکام و PAX West در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

بازی Remnant: From the Ashes روایت‌گر آینده‌ای پساآخرزمانی است که در آن، زمین به تصرف موجوداتی به نام Root درآمده است؛ گونه‌ای بیگانه و بسیار خطرناک که از یک بُـعد دیگر به این سیاره هجوم آورده‌اند. حال وظیفه‌ی بازیکنان این است که با مبارزه در قالب شخصیت‌های بازی، جمع‌آوری سلاح و تجهیزات، تلاش در جهت رشد جمعیتی مقر خود، تضمین بقای انسان‌ها و بسیاری دیگر از وظایف مشابه به مقابله با این تهدید خطرناک بپردازند. همچنین بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های درون بازی را با توجه به سلایق خود شخصی‌سازی کنند. علاوه بر این، Gunfire Games تایید کرده است که در این بازی نه‌تنها سیستم پیشرفت شخصیت‌ها به‌گونه‌ای دقیق پیاده‌سازی شده است بلکه بازیکنان می‌توانند از میان تعدادی زیادی از الگو‌ها و نمونه‌های مختلف اولیه، یک سبک خاص را برای قهرمان خود انتخاب کنند.

در نهایت، شما همراهان عزیز زومجی را به تماشای تصاویر منتشره‌شده از این بازی دعوت می‌کنیم:

Remnant: From the Ashes


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده