نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۶

تصویر جدید فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald نیوت اسکمندر را نشان می‌دهد

تصویر جدیدی از فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald منتشر شده است که نیوت اسکمندر را نشان می‌دهد.

در طول هفته‌ها و ماه‌های گذشته تصاویر جدید بسیاری از فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (انوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد) منتشر شده است. ماه اسفند سال گذشته، اولین تیزر تریلر این فیلم نیز منتشر شد و انتظار می‌رود که دومین تریلر دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) که در واقع اولین تریلر رسمی آن است، در نمایشگاه کمیک کان سن دیگوی 2018 منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار پاییز امسال منتشر شده است. در این تصویر که توسط مجله اینترتینمنت ویکلی منتشر شده، شاهد نیوت اسکمندر جوان هستیم که آلبوس دامبلدور با بازی جود لاو، در حال آموزش جادوگری به او است. با این حال، جزئیات بیشتری از این تصویر در دسترس نیست، اما طبق این تصویر، ما در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald قرار است شاهد فلش‌بک به گذشته و مدرسه جادوگری هاگوارتز باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر، کاترین واترستون در نقش تینا گلدستین، ازرا میلر در نقش کریدنس بربون، زو کراویتز در نقش لیتا لسترنج، آلیسون سودول در نقش کویینی گلدستین، دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی، جانی دپ در نقش گلرت گریندل والد، جود لاو در نقش دامبلدور جوان، کالوم ترنر در نقش تسئوس اسکمندر، برونتیس جودورافسکی در نقش نیکلاس فلامل، درک ریدل در نقش تراکویل تراورس، پاپی کربی تیچ در نقش رزیر، ولف راث در نقش اسپیلمن، ویکتوریا یتس در نقش بانتی، کورنل جان در نقش آرنولد گازمن و جسیکا ویلیامز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده جی کی رولینگ خواهد بود و دیوید یتس نیز مانند فیلم اول کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده