نویسنده: آراییس نظریان
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰

رویداد چند نفره بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery آغاز شد

رویداد بخش چند نفره و رقابتی بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery هم‌اکنون در دسترس دارندگان آیفون و اندروید قرار دارد.

دانش‌آموزان هاگوارتز حال می‌توانند مهارت‌های خود را در مقابل یکدیگر آزمایش کنند و به رقابت بپردازند. اولین رویداد چند نفره بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery اعضای باشگاه دوئل را به راهروهای مدرسه هاگوارتز می‌برد تا کاربران بتوانند جادو‌های خود را به رخ همدیگر بکشند.

اولین رویداد چند نفره بازی موبایل هری پاتر هم‌اکنون در دسترس است و بازیکنان با ملحق شدن به آن سه بلیط را از آن خود می‌کنند که به آنها امکان شرکت در دوئل‌ها را می‌دهد. حریفان به طور تصادفی از طریق Facebook Connect برای شما انتخاب می‌شوند. کاربرانی که در نبرد مغلوب شوند باید یکی از بلیط‌ها را به بازی تقدیم کنند؛ در حالی که در آن سو بازیکن پیروز ضمن نگه داشتن بلیط خود، از جوایز دیگری نیز بهره‌مند می‌شود.

البته اگر تمامی بلیط‌های خود را از دست دادید جای نگرانی نیست؛ چرا که سازندگان برای تابستان سال جاری رویداد‌های زیادی را در نظر گرفته‌اند. پس در این مدت می‌توانید مهارت‌های خود را افزایش دهید. برای اطلاع بیشتر در این رابطه می‌توانید به وب‌سایت رسمی بازی مراجعه کنید.

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery در استودیو جم سیتی (Jam City) زیر نظر کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) توسعه یافته است. بازی مذکور که در سبک نقش آفرینی طراحی شده است به کاربران اجازه می‌دهد که شخصیت خود را در دنیای هری پاتر طراحی کنند و به ساخت جادو‌ها بپردازند. بازیکنان با ملحق شدن به کلاس‌ها به دنبال پیدا کردن دوستان جدید می‌روند. بازی مذکور هم‌اکنون برای پلتفرم‌های آیفون و اندروید در دسترس است.

در ادامه می‌توانید ویدیو رویداد چند نفره بازی موبایل Harry Potter: Hogwarts Mystery را تماشا کنید و در انتها نیز با مراجعه به فروشگاه پلتفرم خود برای دانلود کردن بازی اقدام کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery در زومجی نمره ۳ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی موبایل Harry Potter: Hogwarts Mystery یک بازی خسته‌کننده، با روایت داستانی کند است که اصلا نتوانسته است توقعات بازیکنان را برآورده کند. دیالوگ‌های طولانی، گیم‌پلی کسل‌کننده و ایرادات فنی مختلف بازی، بازیکن را مجاب می‌کند از ادامه بازی دست بکشد. همچنین، وابستگی شدید بازی به سیستم خرید درون برنامه‌ای و قیمت‌های نامتعارف خرید آیتم‌ها تیر خلاصی را بر پیکره بی‌جان بازی وارد کرده است. تجربه این بازی به خصوص طرفداران پر و پاقرص مجموعه هری پاتر به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

دانلود بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده