نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

سریال انیمیشنی جدید نتفلیکس با نام The Dragon Prince معرفی شد

شبکه اینترنتی نتفلیکس به تازگی سریال انیمیشنی The Dragon Prince را معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

از ساخت سریال‌های جدید مانند Seven Seconds و Machinist تا پخش سریال‌های قهرمانی جسیکا جونز ، لوک‌کیج و معرفی کار‌های در دست تولید، امسال سال پرمشغله‌ای را برای شبکه Netflix (نتفلیکس) و کارمندانش رقم زده است. حال با استناد به اخبار سینما و تلویزیون، این شبکه جهانی سریال انیمیشنی جدیدی به نام The Prince Dragon را معرفی کرده است که داستان دو شاهزاده و پیوند عجیب و نامفهوم آن‌ها با یک اِلفِ قاتل را روایت می‌کند که برای کشتن آن‌ها فرستاده شده است؛ این سه حال در راه انجام ماموریتی برای به ارمغان آوردن صلح هستند. مسئولیت نویسندگی این سریال بر عهده آرون ایهاز و جاستین ریچموند، خالقین سری محبوب آواتار: آخرین بادسوار (Avatar: The Last Airbander) است که خاطرات سرگرم‌کننده‌ای را برای ما رقم زده است. شما می‌توانید اولین پوستر این مجموعه‌ را مشاهده کنید:

The Dragon Prince

آرون ایهاز و جاستین ریچموند به همراه جیان کارلو ولپ، تهیه‌کننده اجرایی این اثر که پیش از این مسئولیت تهیه‌کنندگی سریال Star Wars: The Clone Wars را نیز بر عهده داشته است، در مراسم کامیک کان سندیگو در تاریخ ۲۱ جولای (۳۰ تیر) حضور خواهند داشت. انتظار می‌رود در این همایش، اطلاعات جدیدی از این مجموعه انیمیشنی منتشر شود.

هنوز تاریخ انتشار رسمی این سریال مشخص نشده، اما در این بین شما می‌توانید منتظر فصل دوم Castlevania (کسلوانیا)، یکی دیگر از آثار نتفلیکس باشید که در تاریخ ۲۶ اکتبر سال جاری (۴ آبان) منتشر می‌شود. فصل اول این انیمیشن محبوب در چهار قسمت عرضه شد.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده