// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر جدید بازی Mugsters فیزیک جالب آن را نشان می‌ دهد

جدیدترین تریلر بازی Mugsters که استودیو Reinkout به تازگی آن را به اشتراک گذاشته، محیط و گیم پلی این اثر را نمایش می‌دهد.

Mugsters یک بازی معمایی و فیزیک محور است که توسط استودیو رینکوت (Reinkout) ساخته می‌شود. سازندگان برای اینکه بتوانند بازیکنان را از روند توسعه خود مطلع کنند گیم‌پلی جدیدی از بازی را منتشر کردند.

تریلر منتشر شده بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی این بازی را به تصویر می‌کشد که مکانیسم حالب آن را به تصویر می‌کشد. در برخی از صحنه‌ها شاهد رانندگی اتومبیل بودیم که در کنار خلبانی کاراکتر این بازی به چشم می‌خورد. گویا انجام دادن فرآیندهای یاد شده با توجه به مکانیسم بازی دشوار است و بازیکنان باید چند دقیقه زمان خود را صرف یادگیری آن کنند.

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که بیگانگان فضایی کره زمین را در چنگ خود گرفته‌اند و انسان‌ها را به زانو کشیده‌اند. فقط شما هستید که راه نجات دنیای خود را می‌دانید؛ پس به کمک انسان‌ها بروید تا به هدف خود برسید. از تله‌ها، وسایل نقلیه و دیگر عوامل محیطی برای نابود کردن دشمنان خود استفاده کنید تا یک روند اکشن و فیزیک محور را تجربه کنید.

در ادامه می‌توانید از ویژگی‌های کلیدی این بازی با خبر شوید:

  • اکشن سرعتی: خطر‌ها را یکی پس از دیگری پشت سربگذارید و با موشک‌ انداز‌ها بیگانگان فضایی را منفجر کنید
  • فیزیک: دنیای فیزیک محور و سندباکس این بازی را زیر دست‌های‌تان لمس کنید و در حالی که ماموریت‌های خود را به اتمام می‌رسانید بشکه‌ای از مواد منفجره را به سمت دشمنان خود پرتاب کنید
  • وسایل نقلیه: بیش از ۳۰ نوع وسیله نقلیه در این بازی گنجانده است که در حین بازی باید آنها را یاد بگیرید تا به نحو احسنت از آن استفاده کنید
  • معماها: نجات دادن دنیا تنها به کشتن و از بین بردن بیگانه‌های فضایی خلاصه نمی‌شود بلکه شما در حین ماموریت خود باید برخی از معماها را حل کنید.

بازی Mugsters برای عرضه در تاریخ ۱۷ جولای (۲۶ تیر ماه) برنامه‌ریزی شده است و در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی، مک و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی که با نام Fails Trailer منتشر شده از تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی مستقل و جالب با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده