نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۷

تصویر جدید فیلم Fantastic Beasts: The Crimes Of Grindelwald با محوریت بازگشت نیوت اسکمندر

تصویر جدید منتشر شده از Fantastic Beasts: The Crimes Of Grindelwald بازگشت نیوت اسکمندر را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

Fantastic Beasts نام مجموعه رمان‌های پنج‌گانه اثر جی‌ کی رولینگ، خالق هری‌ پاتر است که اولین فیلم اقتباسی از این اثر، نوشته شده توسط خود رولینگ، در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۸ آبان ۹۵) به روی پرده‌های نقره‌ای رفت. داستان فیلم که پیش‌در‌آمدی بر سری محبوب هری پاتر است، داستان نیوت اسکمندر، جادوگر و محقق جادویی را روایت می‌کند که در حال تکمیل کتابی تحتِ اسم جانوران شگفت‌انگیز است و ماجرای آن به طور کلی حول محور به خطر افتادن روابط سرد جامعه جادوگری با جامعه غیرجادوگر می‌چرخد. فیلم با بودجه ۱۸۰ میلیون دلاری و فروش ۸۱۴.۶ میلیون دلار و دریافت جایزه اسکار بهترین طراحی لباس و نامزدی طراحی صحنه، از بهترین‌های سال ۲۰۱۶ بود.

حال در حاشیه جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و نزدیک شدن به اکران دنباله «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها»، تصویر جدیدی از نیوت اسکمندر به همراه کیف و چوب دستی‌اش با نقش آفرینی ادی ردمین منتشر شده است که خبر از بازگشت او به فیلم Fantastic Beasts: The Crimes Of Grindelwald (جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد) پس از اتفاقات قسمت قبلی می‌دهد. شما می‌توانید این تصویر را در ادامه مشاهده کنید: 

Fantastic Beasts: The Crimes Of Grindelwald

جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد نسخه دوم از این سری است. داستان چند ماه پس از اتمام اتفاقات نسخه اول در سال ۱۹۲۷ و در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد. گریندل‌والد که در قسمت اول از نیوت اسکمندر و دوستانش شکست خورد، طبق قولی که داده بود از زندان فرار می‌کند و در حال جمع‌‌آوری پیرو برای رسیدن اهدافش است. تنها کسی که می‌تواند جلوی او را بگیرد، دوست قدیمی‌ وی، آلبوس دامبلدور است. او به این نتیجه می‌رسد که برای متوقف کردن گریندل‌والد به کسی نیاز دارد که قبلا او را شکست داده است؛ پس نیوت اسکمندر، شاگرد سابقش را برای رویارویی با گریندل‌والد احضار می‌کند.

مسئولیت کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید یتس است و نویسنده آن طبق چیزی که گفتیم، جی. کی. رولینگ خواهد بود. این اثر در تاریخ ۱۶ نوامبر سال جاری (جمعه، ۲۵ آبان) به روی پرده‌های نقره‌ای سینما خواهد رفت و اتفاقات نسخه قبلی را از سر می‌گیرد. شما چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده