نویسنده: حمزه سروری
// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Table Top Racing: World Tour به نینتندو سوییچ می‌آید

اگر  شما هم از دارندگان کنسول نینتندو سوییچ هستید، بهتر است استارت موتور اتومبیل‌هایتان را بزنید؛ چرا که اثر مفرح Table Top Racing: World Tour در راه است.

شرکت Playrise Digital اعلام کرد بازی اتومبیل رانی سرگرم‌کننده‌ی Table Top Racing: World Tour به‌زودی در کنسول نینتندو سوییچ قابل بازی خواهد بود. 

Playrise Digital در حساب توییتر خود نوشت: 

مدتی گذشته است، اما ما هیجان‌زده هستیم تا به شما اعلام کنیم Playrise Digital با همکاری Greenlight Games بازی Table Top Racing: World Tour را برای گیمرهای نینتندو سوییچ به این کنسول می‌آورد. ما برنامه‌هایی بلندپروازانه برای نسخه‌ی سوییچ در نظر داریم. عاشق آن خواهید شد!

با اینکه Playrise Digital هیچ اطلاعاتی درباره‌ی این پورت اعلام نکرده، اما آن‌ها همان‌طور که خواندید به کمک استودیو Greenlight Games، بازی Table Top Racing: World Tour را به نینتندو سوییچ خواهند آورد. همچنین هنگامی که سوالی درباره‌ی نرخ فریم این نسخه پرسیده شد، حساب توییتر Playrise چنین پاسخ داد:

ما همیشه نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در نظر داریم. گاهی اوقات به آن دست نمی‌یابیم، اما این هدف همیشگی ما است و برای یک بازی اتومبیل‌رانی باید هم همیشه یک هدف باشد!

Table Top Racing: World Tour در واقع ادامه‌ای است بر Table Top Racing که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. نسخه‌ی World Tour در ابتدا برای ویندوز و پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۶ و سپس در سال ۲۰۱۷ (فروردین ۱۳۹۶) برای ایکس باکس وان منتشر شد. این بازی را به عنوان ترکیب جذابی از Mario Kart و Rocket League در نظر گرفته‌اند. Table Top Racing: World Tour مسابقات سرعتی و دیوانه‌وار را با نبرد توسط سلاح‌های سنگین تعبیه‌شده روی اتومبیل‌ها ارائه می‌دهد. در این بازی شما می‌توانید در ۲۰ نقشه متفاوت به رقابت بپردازید و در کنار آن ۶ حالت خاص هم برای بازی کردن وجود دارد. در یک کلام Table Top Racing: World Tour به بازیکن کلید اتومبیل مینیاتوری‌اش را می‌دهد و می‌گذارد او آزادانه فانتزی‌های اتومبیل‌رانی خود را به واقعیت برساند.

هیچ‌کدام از دو شرکت Playrise Digital و Greenlight Games تاریخ انتشاری برای نسخه سوییچ Table Top Racing: World Tour اعلام نکرده‌اند. با این حال شما می‌توانید هم‌اکنون آن را در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی تجربه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده