// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

محتویات پس از عرضه بازی Earthfall رایگان خواهد بود

توسعه‌دهندگان بازی Earthfall در استودیو Holospark در جریان استریم Inside Xbox اعلام کردند که تمامی محتویات پس از عرضه این محصول به رایگان منتشر می‌شود.

توسعه دهندگان حاضر در استودیو هولو‌سپارک (Holospark) در جریان برنامه Inside Xbox اطلاعاتی از بازی چند نفره و شوتر Earthfall منتشر کردند. سازندگان در این حین جزئياتی در مورد محتوای پس از عرضه بازی با طرفداران در میان گذاشتند.

در مصاحبه‌ای که کالین مور، مدیر انجمن‌های بازی، با میجر نلسون از Xbox داشت اظهار داشت که تمامی بسته‌های الحاقی که پس از عرضه بازی برای Earthfall منتشر می‌شود به طور رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این محتوا شامل مراحل و حالت‌های جدید می‌شود. در کنار این موارد آپد‌یت‌هایی نیز به طور به مرتب به دست بازیکنان خواهد رسید.

در ادامه توسعه‌دهنده این بازی افزود که البته آیتم‌هایی ظاهری در بازی گنجانده می‌شود که تنها با پول واقعی قابل خریداری است، ولی در آن سو تمامی بازیکنانی که این بازی را خریداری کرده‌اند می‌توانند در طول عمر بازی از تمامی محتویات و آپدیت‌های پس از انتشار آن بهره‌مند شوند. این ترفندی است که ناشران بازی‌های چند نفره و شوتر در چند سال اخیر استفاده می‌کنند تا بین بازیکنان فرقی نگذراند و کاری کنند تمامی کاربران تجربه یکسانی از بازی داشته باشند.

بازی Earthfall در قالب دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه استاندارد بازی ۲۹.۹۹ دلار و نسخه ویژه Deluxe Edition آن ۳۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است که دارای پوسته کاراکترها و سلاح‌های اضافی است. همچنین استودیو هولوسپارک اعلام کرد که این بازی در زمان عرضه دارای ۱۰ ماموریت خواهد بود که در آن بازیکنان با تشکیل تیم در مقابل نیرو‌های بیگانه قرار می‌گیرند.

سازندگان این اخبار خوشحال کننده را اندکی مانده به عرضه بازی Earthfall منتشر کردند و با این موضوع قصد دارند که طرفداران را به وجد بیاورند. ۱۳ جولای (۲۲ تیر ماه) مصادف می‌شود با عرضه این بازی روی ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی و دارندگان هر یک از پلتفرم‌های یاد شده می‌توانند با پرداخت ۲۹.۹۹ دلار این بازی را خریداری کنند. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

آیا برای خریداری کردن این بازی اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را در این باره با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده