نویسنده: محمد حیدری
// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

بازی The Lion's Song با انتشار یک تریلر برای نینتندو سوییچ عرضه شد

بازی اشاره و کلیک The Lion's Song برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد.

بازی اشاره و کلیک The Lion's Song برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد و به همین مناسبت استودیوی Mipumi Games، توسعه‌دهنده‌ی این اثر ماجرایی اپیزودیک، تریلری جدید از این بازی را منتشر کرد؛ تریلری که در طول آن، بیننده‌ها با نمای کلی هر‌ کدام از اپیزود‌های این بازی آشنا خواهند شد.

گرگور آیگنر (Gregor Eigner)، مدیرعامل Mipumi Games در مورد عرضه‌ی این بازی روی پلتفرم‌های متفاوت این‌گونه توضیح داده است:

هدف ما از عرضه‌ی این بازی روی پلتفرم‌های متفاوت، آشنا کردن هرچه بیشتر بازیکنان با دنیای غنی The Lion's Song بود؛  دنیایی که در آن چهار داستان بسیار شگفت‌انگیز با پایان‌بندی‌های کاملا متفاوت انتظار آن‌ها را می‌کشد. ما از عرضه‌ی نسخه‌ی کنسولی The Lion's Song روی نینتندو سوییچ بسیار خوشحال هستیم؛ زیرا این اتفاق باعث معرفی این بازی، ماجراها و شخصیت‌های آن به طیف بسیار وسیع‌تری از مخاطبان خواهد شد.

همچنین آیگنر تاکید کرده است که نسخه‌ی کنسولی این بازی در انحصار پلتفرم نینتندو سوییچ خواهد بود.

The Lion

بازی The Lion's Song یک بازی ماجرایی اپیزودیک است که داستان زندگی چند‌ شخصیت هنری با ذهن‌های استثنایی در استرالیای سال‌های ۱۹۰۰ میلادی را روایت می‌کند. کلیت این بازی به چهار اپیزود متفاوت با نام‌های Silence ،Anthology ،Derivation و Closure تقسیم می‌شود. بر خلاف نسخه‌ی کامپیوتر این بازی که اپیزود‌های آن به تدریج در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفتند، نسخه‌ی سوییچ The Lion's Song شامل همه‌ی فصل‌های بازی (به شکل یک‌جا) خواهد بود. از دیگر خصوصیات جالب این بازی می‌توان به تصمیمات متعدد و تاثیر‌گذار بازیکنان در طول آن اشاره کرد؛ تصمیماتی که یکایک آن‌ها وقایع ابتدای بازی و رویداد‌های دیگر اپیزود‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. بسته‌ی کامل این بازی تنها با قیمت ۹.۹۹ دلار برای نینتندو سوییچ قابل دسترسی است.

در ادامه شما را به تماشای تریلر هنگام‌ عرضه‌ی این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

The Lion's Song هم‌اکنون روی پلتفرم‌های کامپیوتر، iOS، دستگاه‌های اندروید و نینتندو سوییچ قابل بازی است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده