// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته سوم تیر 1397 برای اندروید

هفته سوم تیرماه بازی نقش آفرینی Giants War را در کنار چهار بازی دیگر از جمله بازی مبارزه‌ای Mayhem Combat و بازی اعتیاد آور Hole.io معرفی کرده‌ایم.

در هفته‌ای که گذشت در زومجی بازی‌های اندروید و iOS متفاوتی را معرفی کرده‌ایم که در این مقاله می‌خواهیم پنج عدد از بهترین این بازی‌ها را برای تجربه در آخر هفته با شما به اشتراک بگذاریم. اگر به بازی‌های ساده و اعتیادآور علاقه دارید، بازی اندروید و آیفون Hole.io، از مجموعه io انتخابی هیجان‌انگیز برای‌تان خواهد بود. از طرفی بازی فایتینگ اما متفاوت Mayhem Combat – Fighting Game از استودیوی Vivid Games S.A را داریم که در نگاه اول هرچند مانند بسیاری از بازی‌های مبارزه‌ای به نظر می‌رسد، اما در محتوا می‌تواند عناصر مبارزه‌ای جذابی را در دسترس‌تان قرار دهد. البته در بهترین‌های این هفته بازی Giants War را نیز برای دوست‌داران بازی‌های نقش‌آفرینی معرفی کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید معرفی کوتاهی از این بازی را مطالعه کنید.

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. 

بازی BlazeFury

BlazeFury

به داخل سفینه خود بپرید، قوی‌ترین سلاح‌ها را بردارید و خودتان را برای یک ماجراجویی پر زرق و برق آماده کنید. بازی BlazeFury از لحاظ گیم‌پلی شباهت زیادی به بازی‌های شوتر قدیمی دارد؛ در جریان بازی باید به شکلی سفینه را کنترل کنید تا با استفاده از لیرزهای قدرتمند و توپخانه‌ای که به سفینه متصل است دشمنان را از بین ببرید. البته این موضوع به معنی آچمز بودن دشمنان در برابر شما نیست‌ و آنها نیز حملاتی مرگبار را با پرتاب موشک و لیزر رقم می‌زنند. یکی از خصوصیات بازی قابلیت شخصی‌سازی سفینه است که محتوای قابل توجهی را در اختیار‌تان می‌گذارد. طبق ادعای سازندگان بازی روی نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود و قرار است تا افکت‌های انفجاری زیبایی را به نمایش بگذارد. یکی دیگر از ویژگی‌های بازی امکان رقابت‌های نفس‌گیر میان بازیکنان در بستر آنلاین است که برخلاف بخش آفلاین بسیار چالش‌برانگیز است. بازی BlazeFury اثری چالشی و هیجان‌انگیز است که با نوآوری‌های کوچک به محصولی اعتیاد آور تبدیل شده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون BlazeFury

بازی Giants War

Giants War

قهرمان‌های بزرگ، نبردهای بزرگ‌تر؛‌ شعار ساده‌ اما پرمعنای بازی Giants War از حضور قهرمان‌هایی خبر می‌دهد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی را برای نبردهایی با دوربین ایزومتریک دارند. بازی‌های ترکیبی دیگر جایگاه خود را در گوشی‌های موبایل پیدا کرده‌اند و Giants War نیز از هر باغی یک میوه را برای ارائه اثری ترکیبی و هیجان‌انگیز در خود جای داده است. سیستم ارتقاء بازی و برخی از عناصر رابط کاربری شباهت زیادی به آثار سوپرسل دارند، اما در زمینه گیم‌پلی،‌ نبردهایی سریع و درگیر کننده را شاهد هستیم. یکی از خصوصیات بازی نحوه انتخاب قهرمان‌ها برای مبارزه است. با توجه به قدرت منحصر به فرد قهرمان‌ها، باید استراتژی مخصوص به خود را برای پیروزی آسان‌تر در رقابت‌ها در نظر بگیرید و در جریان مبارزه تلاش کنید تا با اجرای ترکیبی مهارت‌ها، دشمنان را از بین ببرید. یکی از مکانیک‌های بازی حمله به سایر دشمنان برای جمع‌آوری غنائم است تا با استفاده از اکسیر یا چوب دشمنان سرعت پیشرفت‌تان را افزایش دهید. هرچند انیمیشن‌های بازی محدود هستند، اما برای یک بازی موبایل با نمایشگر کوچک، آنچنان متوجه این محدودیت‌ها نمی‌شوید و می‌توانید از بازی لذت ببرید. بازی Giants War اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Giants War

بازی Hole.io

Hole.io

در نقش یک سیاه‌چاله به جان شهری بزرگ بی‌افتید و تا جایی که زمان اجازه می‌دهد، از انسان گرفته تا سطل زباله، تیر چراغ‌ برق، خودرو و حتی ساختمان‌ها را به داخل خودتان بکشید. مانند سایر بازی‌های مجموعه iO،‌ بازی Hole.io نیز اثری رقابتی، با ساختاری ساده و گیم‌پلی نه‌چندان پیچیده است که در جریان آن باید در رقابتی با سایر بازیکنان بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنید. با بلعیدن هرچه بیشتر عناصر موجود در سطح شهر، ابعاد سیاه‌چاله نیز بزرگ‌تر می‌شود و حتی می‌توانید سایر بازیکنان را که حرفه‌ای نیستند، به داخل خودتان بکشید. بازی شدیدا اعتیادآور است و سازوکار ساده آن باعث شده تا به سرعت با گیم‌پلی ارتباط برقرار کنید. Hole.io قابلیت ملحق شدن سایر بازیکنان را نیز می‌دهد و می‌توانید در کنار دوستان‌تان از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hole.io

بازی Mayhem Combat - Fighting Game

Mayhem Combat - Fighting Game

Mayhem Combat دیگر بازی ترکیبی بهترین‌های این هفته است. تم کلی Mayhem Combat روی مبارزه‌های تن به تن تمرکز دارد، اما در این مسیر باید با جمع کردن کارت‌های مختلف، قدرت قهرمان‌های‌تان را ارتقاء دهید تا در کنار سطح سلامت بیشتر، قدرت ضربه قدرتمند‌تری نیز داشته باشید. دوربین دو و نیم بعدی بازی و تنوع محیط‌هایی که در آن رقابت می‌کنید، یکی از خصوصیات مثبت بازی Mayhem Combat است که می‌توانیم به آن اشاره کنیم. در کنار بخش آفلاین، بخش آنلاین بازی نیز به شما اجازه می‌دهد تا با سایر بازیکنان نبرد کنید و با شکست دشمن،‌ صندوقچه‌های جوایزی را برای دسترسی به کارت‌های ارتقاء قهرمان‌ها به‌دست بیاورید. Mayhem Combat انیمیشن‌های زیبایی دارد و اگر به دنبال یک بازی مبارزه‌ای بدون پیچیدگی هستید‌، حتما Mayhem Combat را نصب کنید. در جریان بازی در کنار حضور باس‌های قدرتمند، می‌توانید مهارت‌های منحصر به فرد هر قهرمان را نیز ارتقاء دهید تا ضربات قدرتمند‌تری را به دشمنان وارد کنید. Mayhem Combat اکنون به صورت رایگان منتشر شده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Mayhem Combat

بازی Questland

Questland

ساختار ساده بازی‌های موبایل باعث شده است تا بیشتر بازی‌هایی که روی پلتفرم‌های مرتبط منتشر می‌شوند،‌ کژوال باشند و مورد پسند عامه بازیکنان قرار بگیرند. در نتیجه حداقل در اکثر بازی‌های اندروید و iOS شاهد پیچیدگی‌ در گیم‌پلی نیستیم و هرچند بازی‌ها از لحاظ محتوا کمبودی ندارند، اما از لحاظ گیم‌پلی به کشیدن انگشت روی نمایشگر یا ضربه‌های متوالی خلاصه می‌شوند. بازی Questland نیز یکی از همین دست آثار است که هرچند محتوای زیادی دارد، اما از لحاظ گیم‌پلی ساده است و به راحتی می‌توانید آن را فرا بگیرد. بازی دید اول شخص دارد و در جریان آن باید به نبردهایی در دخمه‌ها و سیاه‌چاله‌ها بروید. یکی از مهم‌ترین خصوصیات Questland،‌ آیتم‌های شخصی‌سازی پرشمار در دسترس است. Questland دو حالت تک‌نفره و PvP را ارائه می‌دهد که در حالت PvP باید سعی کنید در دوئلی مقابل بازیکنان دیگر پیروز شوید. حالت تک‌نفره اما شامل صدها مرحله برای مبارزه با باس‌ها و هیولاها می‌شود. با توجه به نوبتی بودن رقابت‌ها،‌ انتخاب آیتم‌ها و ترتیب استفاده از مهارت‌ها اهمیت زیادی دارد و باید با برنامه به ویژه در مقابل سایر بازیکنان ظاهر شوید. Questland اکنون به صورت رایگان در دسترس علاقمندان قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Questland: Turn Based RPG


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده