// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳

بازی Code Vein تاخیر خورد

کمپانی Bandai Namco اعلام کرد که برای بهبود بخشیدن به کیفیت بازی Code Vein این محصول را با تاخیر عرضه می‌کند.

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) اعلام کرد که پروژه اکشن و نقش آفرینی ژاپنی (JRPG)‌ آنها یعنی بازی Code Vein با تاخیر مواجه شده است. سازندگان در این راستا اظهار داشتند که عرضه بازی به سال ۲۰۱۹ میلادی موکول شده است و به تاریخ دقیق آن نیز اشاره‌ای نداشتند.

دلیل تاخیر خوردن این محصول این است که سازندگان قصد دارند وقت بیشتری را صرف پولیش کردن و توسعه محتویات بیشتر برای این بازی کنند تا بتوانند محصولی را به دست طرفداران برسانند که انتظار آن را دارند.

اریک هارتنس، رئيس بخش بازرایابی شعبه آمریکا کمپانی باندای نامکو، در نشستی خبری در حالی که به بازخورد‌های طرفداران اشاره داشت در مورد این تصمیم توضیحاتی نیز ارائه کرد. وی گفت:

در ۹ ماه اخیر طرفداران بازخورد‌های بسیار مثبتی به ما داده‌اند. ضمن توجه به این موضوع که بازی تا اینجا هم چه بازخوردهای خوبی را دریافت کرده، ما تصمیم گرفتیم که در راستای برآورده کردن انتظارات طرفداران، انتشار بازی را به تعویق بیندازیم تا وضعیت گیم پلی آن را بهبود ببخشیم. البته گرفتن این تصمیم برای ما دشوار بود، ولی احساس می‌کنیم که بهترین راه را برای این بازی انتخاب کرده‌ایم.

بازی مذکور پیش‌تر قرار بود در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر ماه) در ژاپن و یک روز پس از آن یعنی ۶ مهر ماه در غرب برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی عرضه شود که حال به سال ۲۰۱۹ میلادی موکول شد.

داستان این بازی در دنیایی فاسد و تاریک اتفاق می‌افتد که سراسر آن را دشمنان و باس‌های غول‌پیکر فرا گرفته‌اند. کاربران در نقش یک Revenant در دنیای کد وین حضور پیدا می‌کنند؛ نژاد خون‌آشامی که خاطرات خود را در قبال دریافت قدرت مبادله کرده است. بازیکنان، همراه خود را از Vein مشخص می‌کنند؛ جامعه‌ای پنهان که تمامی‌ Revenantها در آن حضور دارند و با به اشتراک‌گذاری قدرت‌های خود، سفرشان را در دنیای این بازی شروع می‌کنند و به جنگ با هیولا‌ها می‌روند.

تاریخ انتشار قبلی این بازی ماه گذشته مشخص شد و این موضوع که بلافاصله این پروژه تاخیر بخورد دور از ذهن بود. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید یا اینکه در ادامه نگاهی به تریلر گیم پلی آن بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده