// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Football Cup Superstars

بازی موبایل Football Cup Superstars جدا از تمامی بازی‌های فوتبالی موبایل، تجربه‌ای متفاوت و اعتیادآور را ارائه می‌دهد.

معمولا زمانی که اسم یک بازی فوتبال محور آورده می‌شود، ناخوداگاه ذهن‌مان سمت ورزش فوتبال و یک زمین بسیار بزرگ می‌رود که دو تیم ۱۱ نفره با یکدیگر مسابقه خواهند داد. با اینکه در پلتفرم موبایل شاهد مواردی بوده‌ایم که این رقابت ۱۱ نفره را با شکل و شمایل متفاوتی نظیر طراحی‌های فانتزی به نمایش می‌گذارد، اما ساختار اول و‌ آخر همه این بازی ها یکی است. حال در بازی موبایل امشب به سراغ بازی‌ای خواهیم رفت که ساختار گیم پلی متفاوتی دارد و از طرفی آن‌چنان محتویاتی ندارد که شما را از این نظر ساعت‌ها به خود سرگرم کند، اما احساسات شما را به شکلی تحریک می‌کند که ساعت‌ها وقت خود را پای آن صرف خواهید کرد. بازی اندروید و آیفون Football Cup Superstars، ساخته استودیو What (Games) اثری متفاوت، جذاب و دیدنی است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد.

زمان‌بندی یکی از مورد مهمی است که در Football Cup Superstars باید آن را رعایت کنید

یکی از مواردی که سازنده‌ها می‌توانند روی بازی موبایل خود اعمال کنند، این است که بازی خود را به شکلی توسعه دهند که احساسات مخاطب را قلقلک دهد. حال نحوه انجام این کار روی پلتفرم موبایل نسبت به بازی‌های کنسولی و کامپیوتر متفاوت است. تا به حال بازی‌های متعددی بوده‌اند که به سراغ حس طمع و رقابت رفته‌اند؛ برای مثال بازی‌هایی نظیر Clash of Clans حس رقابت شما را برانگیخته می‌کند یا بازی‌هایی که در سبک رانر هستند، حس طمع شما را افزایش می‌دهند؛ زیرا مدام دوست دارید بازی را تجربه کنید تا آیتم‌های مورد نظرتان را خریداری کنید. حال بازی موبایل Football Cup Superstars دقیقا اثری است که روی حس طمع بازیکنان دست گذاشته است. از نظر گیم‌ پلی، Football Cup Superstars متفاوت نسبت به بازی‌های فوتبال محوری است که تا به امروز مشاهده کرده‌اید. در این بازی که روایت‌گر جام جهانی است، شما در قالب یکی از تیم‌ها وارد کورس رقابت می‌شوید و باید تیم‌ها را یکی پس از دیگری از پیش روی بردارید تا جام قهرمانی را از آن خود کنید، اما سوال اینجا است که این کار به چه شکل صورت می‌گیرد؟

از نظر گیم پلی Football Cup Superstars تا حدی شبیه به بازی‌های رانینگ عمل کرده است؛ دو بازیکن را در صفحه نمایش می‌بینید که در حال دویدن هستند و شما با پاس کاری، توپ را میان این دو بازیکن رد و بدل می‌کنید. در واقع بازیکنان مدام به صورت دو نفره در صفحه نمایش حضور پیدا می‌کنند. حال زمانی که تعداد پاس‌های شما به حد نصاب رسید، خود را در مقابل دروازه می‌بینید که باید گل بزنید. نحوه پاس دادن در بازی اندروید و آیفون Football Cup Superstars بدین شکل است که که با ضربه‌زدن به صفحه نمایش، این کار صورت می‌گیرد و نحوه گل زدن، بدین شکل است که باید توپ را به سمتی که می‌خواهید، بکشید و در وسط راه جهت نهایی آن را انتخاب کنید. جدا از این موارد باید مراقب بازیکن‌های تیم مقابل باشید که قصد دارند توپ را از شما بگیرند. رفته رفته زمانی که به بازی‌های آخر خود می‌رسید، چالش‌هایی برای شما در نظر گرفته می‌شود؛ برای مثال بازیکنانی را می‌بینید که به سرعت به سمت شما می‌آیند و اگر حواس‌تان جمع نباشد، توپ را از دست خواهید داد، یا باید پاس‌های متعددی بین بازیکنان تیم‌تان رد و بدل شود تا به دروازه تیم حریف برسید. شاید با خود بگویید که انجام این موارد بسیار ساده است، اما سازنده از پاداش‌هایی استفاده کرده است که شما را به اشتباه کردن وادار می‌کند. در طول بازی اگر سریع پاس بدهید، سکه دریافت می‌کنید و در غیر این صورت، هیچ پاداشی به شما داده نمی‌شود. حال مخاطب با دیدن این ویژگی سعی می‌کند سریع به هم‌تیمی خود پاس بدهد که نتیجه آن از دست دادن توپ و باختن است و دوباره باید مسابقه مورد نظر را تکرار کنید.

حال مهم‌ترین مورد که باید آن را رعایت کنید، دقت است و از طرفی طمعی که حاصل از پاداش‌های بازی است، شما را مجبور می‌کند که گزینه تکرار را بارها و بارها فشار دهید و به هیچ وجه از انجام این کار خسته نشوید. با سکه‌هایی که دریافت می‌کنید، می‌توانید ظاهر بازیکنی را که کنترل آن را در دست دارید تغییر دهید و از پیراهن سایر تیم‌ها گرفته تا مدل مو و رنگ و مدل توپ داخل بازی، مواردی هستند که تیم سازنده برای مخاطبان‌اش در نظر گرفته است. نکته جالبی در این میان وجود دارد و آن هم علاقه به مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی است. در بازی اندروید و آیفون Football Cup Superstars ویدیوهای تبلیغاتی در نظر گرفته شده است که با مشاهده آن‌ها، تعداد بیشتری سکه دریافت می‌کنید، اما دلیل اصلی مشاهده ویدیوها، مورد ذکر شده نیست، بلکه استفاده از یک فرصت دوباره برای اصلاح کردن اشتباه‌تان است. در طول بازی اگر موفق به گل زدن نشوید یا بازیکنان تیم حریف توپ را از شما بگیرند، یک فرصت مجدد به بازیکن داده می‌شود، اما باید یک ویدیو تبلیغاتی را مشاهده کنید.

به عبارتی سازنده سعی کرده است با زیرکی هرچه تمام‌تر ویدیوهای تبلیغاتی را به نحوی در دل بازی خود قرار بدهد که مفید واقع شود. با تمام این تفاسیر اگر به دنبال تجربه یک بازی فوتبال محور جالب، اعتیادآور و هیجان‌انگیز هستید که تجربه جدیدی را ارائه بدهد، بازی موبایل Football Cup Superstars می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Football Cup Superstars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده