نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

دو نسخه بازی Overlord به سرویس Backward Compatibility کنسول Xbox One اضافه شد

به لطف سرویس Backward Compatibility، قسمت اول و دوم بازی Overlord را هم‌اکنون می‌توانید روی کنسول ایکس‌باکس وان خود تجربه کنید.

با توجه به پیامی که Major Nelson در صفحه‌ی توییترش منتشر کرده، در جریان جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که دو بازی Ovetlord 1 و Overlord 2 به عنوان جدیدترین بازی‌های سرویس Backward Compatibility، در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند.

این دو بازی استراتژیک که برای ایکس‌باکس 360 منتشر شده بود، یک فضای فانتزی را ترسیم می‌کرند که در آن، کاربر می‌توانست با ساختن ارتش و پیروزی در جنگ‌های مختلف، قلمرو خود را گسترش دهد. این بازی که برخلاف آثار هم‌سبکش، بازیباز را در نقش کاراکتر منفی داستان قرار می‌دهد، به سبب برخورداری از عناصر یگانه در سبک RPG، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

اگر دیسک این دو بازی (نسخه Xbox 360) را دارید، می‌توانید آن را در ایکس‌باکس وان خود قرار داده و بازی را انجام دهید. اگر هم که این دو بازی را قبلا به صورت دیجیتالی خرید کرده بودید باز هم می‌توانید آن را به صورت قابل اجرا روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت اجرا کنید.قسمت اول و دوم مجموعه‌ی اوِرلرد را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت ده دلار از فروشگاه دیجیتالی مایکروسافت خریداری کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده