// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۵

تریلر جدید No Man's Sky تغییرات بازی را از زمان انتشار نمایش می‌دهد

استودیوی Hello Games با انتشار تریلر جدیدی از بازی No Man's Sky، از تغییرات این بازی و انتشار آن روی پلتفرم ایکس‌باکس وان خبر می‌دهد.

استودیوی Hello Games، سازنده‌ی بازی نه چندان موفق No Man's Sky تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرد که در آن به تغییرات بازی از زمان انتشار و عرضه شدن آن روی پلتفرم ایکس باکس وان اشاره می‌کند.

بعد از انتشار بازی، بسیاری از طرفداران از غنی نبودن بازی ناامید شدند و خیلی زود از ادامه دادن به آن دست کشیدند. اما هلو گیمز همچنان در برابر شکست مقاومت کرده است و No Man's Sky را پس از دو سال برای پلتفرم ایکس‌باکس وان عرضه می‌کند تا شاید بتواند اشتباهات گذشته را جبران کند و طرفداران خود را برگرداند. این تریلر هم با همین هدف منتشر شده است.

تریلر جدید No Man's Sky به چند ویژگی جدید که از زمان انتشار تا الان به بازی اضافه شده است، اشاره می‌کند. سیستم جدید معامله، وسایل حمل و نقل جدید و سیستم ساخت و ساز بازی از جمله مواردی است که در تریلر مطرح می‌شود. شاید مهم‌ترین چیزی که می‌توان از No Man's Sky انتظار داشت، بروزرسانی بعدی این بازی است؛ چرا که پشتیبانی کامل از بخش چند نفره را ارائه می‌دهد. حالت چند نفره از ابتدای کار در بازی وجود داشت، اما چندان دلچسب نبود. در این بروزرسانی بازیکنان تعامل بیشتری در بخش چند نفره خواهند داشت. این بروزرسانی همزمان با عرضه‌ی نسخه‌ی Xbox One منتشر خواهد شد.

این نسخه از بازی در تاریخ ۲ مرداد (۲۴ جولای) منتشر می‌شود. No Man's Sky برای پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی‌استیشن 4 از زمان انتشار در دسترس است.

شما را به دیدن این تریلر دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده