نویسنده: حمزه سروری
// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱

بازی Warframe دو بسته الحاقی جدید خواهد داشت

بازی Warframe به‌زودی با محتوای جدیدی در خدمت بازیکن‌هایش خواهد بود؛ محتوایی که شامل فرقه‌ای جدید، محیط‌های جهان باز جدید و همچنین نبرد فضایی می‌شود.

خبر انتشار نسخه‌ی سوییچ Warframe، تنها خبر اصلی این هفته‌ی Digital Extremes نیست. طبق گزارش سایت پالیگان، این بازی رایگانِ محبوب به‌زودی با دو بسته الحاقی جدید همراه خواهد شد. در همین حین ویژگی‌های جدیدی در گیم‌پلی مثل نبرد فضایی هم به بازی اضافه خواهند شد.

بسته‌ی الحاقی اول که Fortuna نام گرفته، در سیاره‌ی ونوس به‌صورت جهان‌باز جریان دارد. این بسته‌ی الحاقی شامل فرقه جدیدی به نام Solaris United خواهد بود؛ فرقه‌ای تشکیل شده از سایبورگ‌های بخش کفن و دفنِ Fortuna. شرکت دیجیتال اکستریمز قبل از این، با انتشار تیزری دورنمای کلی‌ای از آن‌چه را که در بسته الحاقی Fortuna خواهیم دید، مثل محیط‌ها و دشمنان جدید، نشان داده است.

علاوه بر این، شرکتِ مشتری مدار Digital Extremes بسته‌ی الحاقی دوم‌اش را که فعلاً با اسم رمز Railjack شناخته می‌شود، در آینده نه چندان نزدیک منتشر خواهد کرد. با اضافه شدن این بسته‌ی الحاقی به وارفریم، بازیکنان قادر خواهند بود از خدمه‌ی خود درخواست کمک کنند، مراکز نبرد را کنترل کنند و مراحل سفینه محور را که تنوعی بسیار دارند انجام دهند؛ مراحلی که از عملیات ورود به سفینه دشمن گرفته تا نبردهای فضایی متنوع است. در حالی که Railjack هنوز در حال توسعه است، Digital Extremes با پیش‌نمایشی از این بسته‌ی الحاقی نمایی اولیه برای حاضران در TennoCon به‌‎وجود آورد.

Warframe هم‌اکنون یکی از موفق‌ترین بازی‌های رایگان موجود در بازار است و انتظار می‌رود پس از انتشار این بسته‌های الحاقی حتی موفق‌تر هم بشود. این بازی در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. 

warframe / وارفریم

warframe / وارفریم

warframe / وارفریم

warframe / وارفریم


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده