نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

تریلر و اطلاعات رسمی محتوای بلوری فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد

شرکت مارول با انتشار تریلر نسخه بلوری فیلم Avengers: Infinity War، از محتوای رسمی نسخه خانگی این فیلم رونمایی کرد.

اواخر ماه اردیبهشت امسال بود که مارول استودیو تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) را تایید و اعلام کرد. در ابتدا نسخه دیجیتالی در تاریخ ۳۱ جولای امسال (۹ مرداد) روی سرویس‌های دیجیتالی منتشر می‌شود. در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، نیز در تاریخ ۱۴ آگوست امسال (۲۳ مرداد) در فروشگاه‌های مختلف عرضه خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول با انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی قسمت سوم فیلم Avengers (انتقام جویان) ضمن تایید دوباره انتشار این نسخه‌ها در این تاریخ‌ها، اطلاعات رسمی محتوای آن را نیز تایید و اعلام کرده است.

فیلم Avengers: Infinity War دارای یک ویدیو ویژه ۳۰ دقیقه‌ای است که در ابتدا در تاریخ ۹ مرداد برای نسخه دیجیتالی منتشر خواهد شد که در آن شاهد گفتگو و صحبت کارگردان‌های دنیای سینمایی مارول که شامل جو و آنتونی روسو (کارگردان‌های فیلم Infinity War)، جان فاورو (کارگردان فیلم Iron Man)، جاس ویدون (کارگردان فیلم Avengers)، جیمز گان (کارگردان Guardians of the Galaxys)، رایان کوگلر (کارگردان فیلم Black Panther)، پیتون رید (کارگردان فیلم Ant-Man) و تایکا وایتیتی (کارگردان فیلم Thor: Ragnarok) می‌شود، هستیم. مابقی محتوای نسخه فیزیکی و دیجیتالی که مشترک است، در تاریخ ۲۳ مرداد منتشر خواهد شد که علاوه بر انتشار نسخه DVD، طرفداران می‌توانند دو نسخه متفاوت این نسخه را انتخاب کنند. یک نسخه دیجیتالی و خانگی این فیلم شامل دو قسمت اول فیلم Avengers با کیفیت 4K Ultra HD خواهد بود و نسخه دیگر دارای محتواهای اضافه دیگری است.

یک بخش فیلم Strange Alchemy نام دارد که به بررسی اولین ملاقات شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول و تشکیل یک تیم برای یک ماجراجویی و دلیل آن می‌پردازد. بخش دیگر این فیلم The Mad Titan نام دارد که به بررسی بزرگترین شخصیت شرور دنیای سینمایی مارول، خلقت، گذشته و داستان‌هایی که برای خلق بزرگ‌ترین تهدید این مجموعه استفاده شده، پرداخته می‌شود. همچنین بخش Beyond the Battle به دو بخش نبرد در سیاره تایتان و نبرد در واکاندا اختصاص داده شده که پشت صحنه ساخت و تولید این صحنه‌ها نمایش داده می‌شود. ضمنا نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Avengers: Infinity War دارای ۴ صحنه حذف شده فیلم و ویدیوی Gag Reel که مجموعه‌ای از اشتباهات بامزه بازیگران و عوامل فیلم است، نیز خواهد بود. در پایان یک فایل صوتی نیز وجود دارد که در آن جو و آنتونی روسو به‌همراه کریستوفر مارکول و استفان مک‌فیلی در مورد این فیلم صحبت می‌کنند. شما در ادامه می‌توانید تریلر نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Avengers: Infinity War را تماشا کنید (این ویدیو حاوی اسپویل بخش‌های مهم و پایانی فیلم نیز می‌شود):

دانلود از آپارات

فیلم Avengers: Infinity War تاکنون بیش از ۲.۰۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است. همچنین فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده