نویسنده: یونس بهرامی
// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

ساخت بازی Titanfall Online لغو شد

ساخت بازی Titanfall Online که به‌طور اختصاصی بازارهای کشورهای آسیایی را هدف قرار داده بود، متوقف شد. 

بازی Titanfall Online، نسخه‌ی فرعی سری Titanfall که قرار بود به‌طور انحصاری برای کشورهای آسیایی منتشر شود و شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) با همکاری شرکت نکسون (Nexon) در حال ساخت آن بود به یاد دارید؟ متأسفانه این بازی به دلیل یک «تصمیم تجاری» لغو شده و هرگز منتشر نخواهد شد. 

یکی از سخنگوهای شرکت نکسون، در مصاحبه با وب‌سایت گیم فوکوس، در این مورد می‌گوید: 

حقیقت دارد و تأیید می‌کنم که شرکت‌های نکسون و الکترونیک آرتز به دلیل یک تصمیم تجاری، نتیجه گرفتند که ساخت بازی Titanfall Online متوقف شود. بعد از کلی مشورت، تصمیم گرفته شد که اگر منابعی را که برای توسعه‌ی این بازی استفاده می‌شود روی پروژه‌ی دیگری مصرف کنیم بهتر است. 

این بازی، اولین بار در ماه آذر سال ۱۳۹۵ (دسامبر سال ۲۰۱۶) معرفی شد و به مدت سه سال در دست ساخت قرار داشت. با این حال، بعد از تست‌های محدودی که میان بازیکن‌ها برگزار شد، نتوانست واکنش‌های مثبتی دریافت کند. علاوه بر این، احتمالاً با تغییر بازار بازی‌های آنلاین (شاید به دلیل تمرکز امروز بازی‌ها روی حالت بتل رویال) ساخت بازی لغو شده است. 

 با این حال، علی‌رغم فروش نه‌چندان زیاد بازی Titanfall 2 در سال ۲۰۱۶، خبر خوش این است که سری Titanfall همچنان نفس می‌کشد و به‌تازگی تأیید شده است که نسخه‌ی سوم آن در دست ساخت قرار دارد. گرچه استودیوی سازنده‌ی این بازی به دست الکترونیک آرتز خریداری شده است، اما وینس زمپلا، مدیر عامل این استودیو، خاطر نشان کرد که این ماجرا «سرنوشت سری Titanfall را تغییر نمی‌دهد» و «اقدامات مثبتی مثل منابع بیشتر برای ساخت بازی» به همراه خواهد داشت. 

همچنین استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) روی ساخت نسخه‌ی جدیدی از Star Wars به نام Star Wars: Jedi Fallen Order مشغول به کار است که اطلاعات بیشتری از آن در مراسم EA Play سال آینده منتشر خواهد شد. 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده