نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

ویدیویی از پشت صحنه ساخت فیلم Mission Impossible: Fallout منتشر شد

شرکت پارامونت پیکچرز به‌تازگی ویدیوی جدیدی از پشت صحنه ساخت فیلم Mission Impossible: Fallout را منتشر کرده است.

در طول ۲۲ سال گذشته شاهد انتشار ۶ قسمت از مجموعه فیلم Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن) بودیم و به نظر نمی‌رسد که این مجموعه به این زودی‌ها متوقف یا از سرعت ساخت و تولید قسمت‌های جدید آن کاسته شود. فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت)، ششمین و جدیدترین قسمت این مجموعه است که اوایل ماه آینده روی پرده‌های سینما خواهد رفت. طبق تصاویر پشت صحنه و تریلرهای فیلم، بار دیگر باید منتظر بدلکاری‌های دیوانه‌وار تام کروز در نقش ایتن هانت باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت پارامونت پیکچرز ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible: Fallout را منتشر کرده است.

این ویدیو بیشتر روی تیم اصلی فیلم که شامل شخصیت‌هایی چون ایتن هانت با بازی تام کروز، بنجی دان با بازی سیمون پگ و لوتر استیکل با بازی وینگ ریمز می‌شود تمرکز دارد و در طول آن تصاویر جدیدی از فیلم Mission Impossible: Fallout نمایش داده می‌شود. پیش از این در ماه گذشته ویدیویی از قدرت بدلکاری کروز در این فیلم منتشر شده بود که در این ویدیو، او از ارتفاع ۲۵ هزار پایی از یک هواپیما می‌پرد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مرداد سال گذشته و در جریان فیلمبرداری فیلم Mission Impossible: Fallout، کروز در یک صحنه فیلمبرداری دچار آسیب‌دیدگی می‌شود. با این حال، این تنها حاشیه بزرگ قسمت ششم فیلم Mission Impossible نبود. به علت تداخل فیلمبرداری این فیلم با فیلمبرداری دوباره فیلم Justice League (لیگ عدالت)، سازندگان فیلم Justice League مجبور شدند تا سبیل کویل را به‌صورت دیجیتالی حذف کنند. همچنین به‌تازگی تصویر جدیدی از فیلم Mission Impossible: Fallout منتشر شده است که در آن شاهد حضور شخصیت ایتن هانت به‌همراه آگوست واکر با بازی هنری کویل هستیم. شما در ادمه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Mission Impossible: Fallout

تام کروز، الک بالدوین، ربکا فرگوسن، سیمون پگ، وینگ ریمز، میشل موناهن، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت، وس بنتلی و آنجلا باست، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mission Impossible: Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌کوری، کارگردان و نویسنده فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (ماموریت غیرممکن: ملت سرکش)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم Mission Impossible: Fallout قرار است در تاریخ ۲۷ جولای امسال (۵ مرداد) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده