نویسنده: معین کلهری
// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

شخصیت ShatterStar در فیلم X-Force حضور خواهد داشت

شخصیت شتر استار که در فیلم Deadpool 2 حضور داشته، در فیلم X-Force خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

شتراستار نام شخصیتی ابرقهرمان از مجموعه کامیک‌های New Mutants است که در دهه نود میلادی منتشر می‌شد. اخیرا بود که مارول کامیکس، پس از استقبال بینندگان از او، از مجموعه کامیک‌های جدیدی با محوریت این کاراکتر با نام ShatterStar #1 خبر داد و تاریخ انتشار آن‌ را مشخص کرد. حال لویس تن، بازیگر این گلادیاتور که وظیفه هنرنمایی در نقش آن در فیلم Deadpool 2 را بر عهده داشت، منتظر است تا دوباره به عنوان این شخصیت، اما این بار با نقشی محوری بر پرده‌های نقره‌ای ظاهر شود.

نام این فیلم X-Force است و دنباله‌ای برای Deadpool 2 خواهد بود. ایکس فورس نام یکی از خشن‌ترین گروه‌های جهش‌یافته دنیای مارول است که اولین حضور آن به چپتر صدم مجموعه کمیک‌های New Mutants در آوریل ۱۹۹۱ بازمی‌گردد. راب رایفیلد، نویسنده این مجموعه پس از کنسل شدن آن مجموعه‌ای اختصاصی برای این گروه را با نام X-Force نوشت. این گروه توسط کیبل ساخته شد اما به خاطر اعمال خشن و روش بیرحمانه‌اش طولی نکشید که از دیگر گروه‌های مارول فاصله گرفت. حال درباره این فیلم و شخصیت‌های آن سوالاتی به میان آمده است.

لویس تن در مصاحبه‌اش با شبکه SyFy، اظهار کرده که بازگشت شتراستار در X-Force به خاطر اتفاقاتی که در Deadpool 2 افتاد، سخت است. البته تن عنوان کرده که بینندگان قرار است بیشتر درباره شخصیت شتراستار در فیلم X-Force اطلاعات کسب کنند که این، خود نوید لحظات سرگرم‌ کننده‌ای را به طرفداران می‌دهد.

تا به حال هیچکدام از شخصیت‌های Deadpool 2، به طور رسمی برای این فیلم معرفی نشده‌اند؛ هرچند که حضور رایان رینولدز (ددپول)، جاش برولین (کیبل) و ززی بیتز (دومینو) در فیلم کاملاً قطعی است. کمپانی فاکس هنوز تاریخ اکران این فیلم را اعلام نکرده اما فیلمبرداری آن اکتبر امسال (مهر-آبان) رسماً شروع خواهد شد. 

شما چه‌ فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده