نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر گیم پلی جدیدی از بازی Insane Robots منتشر شد

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Insane Robots منتشر شد که گیم‌پلی این بازی کارتی را به نمایش در می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی کمپانی پلی‌ استیشن تریلر گیم‌پلی جدیدی را از بازی منحصربه‌فرد کارتی Insane Robots که هفته جاری در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، به اشتراک گذاشته است. همانطور که در تریلر می‌توان مشاهده کرد، گیم‌پلی بازی Insane Robots بسیار ساده است. بازیکنان در بخش کمپین تک‌نفره پانزده ساعته بازی در مناطقی که به صورت تصادفی به وجود می‌آیند، با ربات‌های شرور مبارزه می‌کنند تا آن‌ها را نابود سازند. بازیکنان همچنین در طول مبارزات این فرصت را خواهند داشت تا با هک کردن و ایجاد مشکلات به دشمنان آسیب بزنند.

بازیکنان در بازی Insane Robots می‌توانند تعداد چهل و شش ربات مختلف را به منظور مبارزه با دشمنان آزاد کنند و توانایی‌های آن‌ها را با یافتن بیش از ۱۰۰ تقویت‌کننده افزایش دهند. علاوه بر بخش تک‌نفره، در این بازی شاهد بخش چندنفره آنلاین و لوکال خواهیم بود که به لطف آن بازیکنان می‌توانند به صورت دونفره به رقابت بپردازند.

بازی Insane Robots در تاریخ نوزدهم تیرماه (۱۰ جولای) برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و بر اساس اعلام استیم در تاریخ بیست‌ویکم تیرماه (۱۲ جولای) در دسترس کاربران پی سی و مک قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی Insane Robots را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده