// یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Tokyo Ghoul: Dark War

بازی اندروید و‌ آیفون Tokyo Ghoul: Dark War گوشه‌ای از داستان انیمه توکیو غول را روایت می‌کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

روی پلتفرم موبایل بازی‌های ژاپنی زیادی تولید شده‌اند که حال و هوای انیمه‌ای دارند و بعضی از این بازی‌ها نیز برگرفته از آثار ژاپنی نظیر سری Tales است. در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ بازی‌ای رفته‌ایم که خیلی از علاقه‌مندان به آثار ژاپنی، با انیمه‌ی آن خاطره دارند. استودیو GameSamba به خوبی توانسته است حال و هوای انیمیشن ژاپنی توکیو غول (Tokyo Ghoul) را در مدیوم گیم قرار بدهد. در این میان یک نکته جالب وجود دارد و آن هم این است که در ابتدای بازی، کن کانکی، شخصیت اصلی سری توکیو غول، به شما می‌گوید که بازی اندروید و آیفون Tokyo Ghoul: Dark War داستان رمان و مانگا توکیو غول را روایت نمی‌کند و شما باید داستان این شخصیت را رقم بزنید. با این حال داستان بازی موبایل Tokyo Ghoul: Dark War روایتگر کن کانکی است که هنوز از قدرت‌های خودش شناختی پیدا نکرده است و وقایع داستانی را روایت می‌کند و حال، در این میان یک سری مراحل فرعی نیز گنجانده شده‌اند.

Tokyo Ghoul: Dark War

شخصی سازی و استفاده از آیتم‌های ارزشمند، یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید آن را در بخش داستانی و چندنفره رعایت کنید

از نظر گیم پلی بازی Tokyo Ghoul: Dark War یک اثر اکشن نقش آفرینی تیمی است. در این بازی شما به همراه سه شخصیت دیگر پا به دنیای بازی و مبارزه می‌گذارید. هر کدام از شخصیت‌های شما در بازی اندروید و آیفون Tokyo Ghoul: Dark War دارای سه مهارت مختلف هستند که خودشان به صورت خودکار از آن‌ها استفاده می‌کنند و در صورت نیاز، اگر از تجربه کن کانکی خسته شدید، می‌توانید هدایت سایر شخصیت‌های بازی را در دست بگیرید یا اینکه کلا او را از تیم حذف کنید و شخصیت دیگری را در تیم قرار بدهید. از نظر داستانی، بازی Tokyo Ghoul: Dark War دارای دو اکت مختلف است که هر اکت، از چندین مرحله اصلی و فرعی تشکیل شده است. معمولا مراحل اصلی همانطور که گفته شد بدین شکل هستند که بخشی از داستان توکیو غول را روایت می‌کنند و بین هر مرحله اصلی، تعدادی مرحله فرعی نیز قرار دارد که صرفا استیج‌های مبارزه‌ای هستند که می‌توانید با انجام‌شان پاداش دریافت کنید.

شاید با خود بگویید که دو اکت و چند مرحله به عنوان زیر مجموعه برای این بازی بسیار کوتاه است. در واقع این موارد برای دست گرمی هستند و شما را با دنیای بازی آشنا می‌کنند. تمرکز اصلی استودیو GameSamba رویدادها و بخش چندنفره است. زمانی که سطح شما به حد مجاز برسد، بخش‌ رویدادها برای بازیکنان در دسترس قرار می‌گیرد و پس از آن، بخش چندنفره نیز آزاد می‌شود. در بخش رویدادها، شما وارد سیاه‌چاله‌ها و مراحلی می‌شوید که درجه سختی‌های متفاوتی دارند و با انجام‌شان، می‌توانید آیتم‌های بسیار ارزشمند و کارت سایر شخصیت‌های دنیای توکیو غول را کسب کنید. بخش چندنفره بازی نیز یک حالت PvP است که با سایر بازیکنان جهان بازی، مبارزه می‌کنید. حال هر قدر تیم شما قوی‌تر باشد، شانس‌تان برای پیروزی بیشتر خواهد بود و از طرفی، Tokyo Ghoul: Dark War دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که روی گیم‌پلی بازی نیز تقریبا تاثیر مستقیم دارند.

Tokyo Ghoul: Dark War

از این‌رو حداقل سعی کنید زمانی وارد بخش چندنفره شوید که بازیکنان ارزشمندی داشته باشید و آیتم‌های‌تان هم جدید باشند و هم اینکه آن‌ها را ارتقا داده باشید. بخش ارتقای شخصیت و آیتم‌ها (نظیر لباس و سایر موارد) نیز اهمیت بالایی دارد و باید مدام آیتم‌های خود را ارتقا دهید. در انتها از نظر گرافیک و موسیقی نیز بازی موبایل Tokyo Ghoul: Dark War در سطح قابل قبولی قرار دارد و حتی در بعضی از قسمت‌های داستانی، شاهد پخش شدن چند ثانیه از انیمه هستیم. با این حال اگر علاقه‌مند به آثار انیمه‌ای و همچنین انیمیشن ژاپنی توکیو غول هستید، بازی Tokyo Ghoul: Dark War را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Tokyo Ghoul: Dark War


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده