// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

فروش بازی کارتی Android: Netrunner به زودی متوقف می‌شود

استودیو Fantasy Flight Games و کمپانی Wizards of the Coast اعلام کردند که به زودی تولید محصول Android: Netrunner متوقف می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی فانتزی فلایت گیمز (Fantasy Flight Games) اعلام کرد که پس از گذشت ۶ سال قصد دارد که به پشتیبانی از بازی Android: Netrunner پایان دهد.

اندرو ناوارو، مدیر استودیو، اعلام کرد که مدت زمان قرارداد آنها با کمپانی Wizards of the Coast به پایان رسیده است و آنها به‌زودی باید به پشتیبانی از این بازی خاتمه دهند. گفتنی است که کمپانی یاد شده از سال ۱۹۹۶ نسخه‌های مختلف سری Netrunner را منتشر کرده است.

Android: Netrunner یک بازی کارتی و رومیزی است که وقایع آن در دنیایی سایبر‌پانک جریان دارد. در این بازی یکی از بازیکنان در نقش هکر و بازیکن دیگر به عنوان یک شرکت حضور پیدا می‌کند. وظیفه هکر این است که سیستم دفاعی شرکت را از بین ببرد و با دزدیدن کارت‌های آن به کسب امتیاز بپردازد.

در پستی که سازندگان منتشر کردند طراح ارشد این بازی یعنی مایکل باگز اعلام کرد که وی پس از اطلاع از این موضوع بسیار ناراحت شده و احساس ناامیدی کرده است. وی در این باره افزود:

Android: Netrunner یک بازی فوق‌العاده بود و با داشتن تم و مکانیزم منحصربه‌فرد توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند. من از این موضوع ناراحت و تا حدودی گیج هستم.

البته وی در آن سو نوشت که دنیای این بازی هنوز زنده است و به حیات خود ادامه می‌دهد. وی در این باره نوشت:

دنیای بازی اندروید در آثار آینده این استودیو از خیابان‌های سان‌سان گرفته تا سیاره مریخ گسترش پیدا می‌کند.

فروش بازی Android: Netrunner در تاریخ نامشخصی از اکتبر سال جاری (مهر-آبان) متوقف خواهد شد و احتمال می‌رود که این اثر به یکی آیتم کلکسیونی تبدیل شود.

نظرات خود را در مورد متوقف شدن فروش این محصول با زومجی در میان بگذارید.


منبع kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده