// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۵

تریلر جدید بازی Overkill’s The Walking Dead با محوریت شخصیت هدر

استودیو Overkill و کمپانی Starbreeze تازه‌ترین تریلر بازی Overkill’s The Walking Dead را منتشر کرده‌اند که شخصیت هدر را به نمایش می‌گذارد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی و پس از نمایش شخصیت‌های آیدن، گرنت و مایا در قالب تریلر‌های سینمایی، استودیو Overkill (اورکیل) و کمپانی Starbreeze (استاربریز) که به تر‌تیب وظیفه توسعه و انتشار بازی Overkill’s The Walking Dead را بر‌ عهده دارند، با انتشار تریلری چهارمین شخصیت قابل بازی این اثر یعنی شخصیت هدر را معرفی کردند.

در جدید‌ترین تریلر بازی Overkill’s The Walking Dead، شخصیت هدر را مشاهده می‌کنیم که چرخ دستی خریدش را در مغازه‌ای بهم ریخته حرکت می‌دهد و بطری آب را در آن می‌اندازد. در همین حال گروهی از باز‌مانده‌های مسلح به زامبی‌ای که از پشت مغازه به هدر نگاه می‌کند، شلیک می‌کنند و وارد مغازه می‌شوند. پس از آنکه هدر در مخفی شدن شکست می‌خورد، نبرد او با افراد ذکر شده آغاز می‌شود. این نبرد با کشته شدن یکی از این افراد و تیر خوردن دیگری همراه می‌شود. در نهایت هدر با ضربات نفر سوم بی‌هوش می‌شود و دشمنانش از مغازه خارج می‌شوند.

هدر بعد از به هوش آمدن، به دنبال آن‌ها می‌رود و پس از شلیک با یک منورانداز، ورودی کوچه را قفل می‌کند. این عمل او باعث می‌شود که زامبی‌ها به سمت بازمانده‌ها حرکت کنند. زمانی که هدر به هدفش یعنی پس گرفتن کیفش دست پیدا می‌کند، کلید‌ها را روی زمین می‌اندازد. تریلر معرفی شخصیت هدر در حالی به پایان می‌رسد که دشمنان او در تلاش برای باز کردن قفل هستند و هدر همزمان با دور شدن از آن‌ها به صورت طعنه‌آمیز برایشان آرزوی موفقیت می‌کند.

طبق اطلاعات درج شده در وب‌سایت رسمی بازی Overkill’s The Walking Dead، هدر یک مسئول شناسایی است که پیش از شیوع بیماری‌ای که منجر به تبدیل شدن انسان‌ها به زامبی شده است، به عنوان مربی مهدکودک مشغول به کار بوده است. تریلر معرفی شخصیت هدر در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

بازی Overkill’s The Walking Dead در سبک تیراندازی اول شخص ساخته شده است و می‌توانید به صورت Co-op به همراه سه بازیکن دیگر اقدام به تجربه آن کنید. بازیکنان در کنار تلاش برای بقا و جمع‌آوری منابع، وظیفه دارند ماموریت‌ها را انجام دهند، بجنگند و دیگر بازمانده‌ها را پیدا کنند. محدودیتی برای روش انجام بازی وجود ندارد و در کنار تجربه بازی به صورت مخفی‌کاری، می‌توانید با تیراندازی به اهداف خود دست پیدا کنید. هر یک از شخصیت‌های بازی Overkill’s The Walking Dead توانایی‌ها، درخت مهارت‌ها، پس‌زمینه داستانی، وظایف و روش بازی خاص خود را دارند.

بازی Overkill’s The Walking Dead، محصول استودیو اور‌کیل که پیش از این ساخت مجموعه بازی‌های Payday را در کارنامه داشته است، در نمایشگاه E3 2018 حضور خواهد داشت و حاضران در این رویداد می‌توانند اقدام به تجربه آن کنند. این بازی در سال جاری روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده