// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

فوکوس ۶: نگاهی به چگونگی ساخت مصر باستان در Assassin's Creed: Origins

در جدیدترین قسمت از برنامه‌ی اختصاصی زومجی برای نگاه انداختن به پشت صحنه‌ی ساخت بازی‌ها یعنی فوکوس، به سراغ سازندگان Assassin's Creed: Origins و چگونگی خلق مصر در این بازی می‌رویم.

فارغ از این که یوبیسافت در تازه‌ترین بازی انتشاریافته از مجموعه‌ی محبوب Assassin's Creed، چگونه به انتظارات بازیکنان جواب داد و به چه شکلی گیم‌پلی و داستان اثر جدیدش را پیاده‌سازی کرد، تقریبا همگان پذیرفته‌اند که سازندگانِ Origins در خلق مصری باورپذیر و زنده، موفقیتی انکارناپذیر را به دست آوردند. این موضوع اما برآمده از طراحی‌های زمان‌بر، کار کردن روی تمام عناصر مرتبط با نورپردازی بازی و آفرینش محیط زنده‌ای بود که در عین وفاداری به تاریخ و فرهنگ مصر باستان، بتواند در سرگرم کردن گیمرها و غرق کردن‌شان در محیطی بزرگ و متشکل از مکان‌های مختلف، موفق باشد. از به وجود آوردن صحراهایی دیدنی تا ساخت اهرام ثلاثه به شکلی کمال‌گرایانه در یک بازی ویدیویی، انواع و اقسام چالش‌هایی بودند که اعضای کمپانی یوبی‌سافت، توانستند به شکلی عالی از پس‌شان بربیایند و اپیزود ۶ فوکوس، به مراحل رخ دادن همین اتفاق و انسان‌های گوناگونی که در به ثمر رسیدن این پروسه نقش داشتند، سر می‌زند.

فوکوس، نام بخش ویدیویی جدید زومجی است. جایی که در آن به سراغ مصاحبه‌های هیجان‌انگیز با کارگردان‌های معروف و افرادی می‌رویم که سرگرمی‌های متفاوتی را در دنیای هنر هشتم برای‌مان خلق کرده‌اند. به پشتِ صحنه‌ی ساخت بازی‌ها؛ آن‌هم با دوبله فارسی

امیدواریم از تماشای ششمین اپیزود فوکوس لذت ببرید. 

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده