نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

همکاری مجدد رامی ملک و سم اسماعیل در فیلم American Radical

رامی ملک، بازیگر نقش فردی مرکوری در فیلم مورد انتظار Bohemian Rhapsody، همکاری مجددی با سم اسماعیل، کارگردان مصری آمریکایی Mr. Robot خواهد داشت.

رامی ملک، بازیگر نقش فردی مرکوری در فیلم مورد انتظار Bohemian Rhapsody (حماسه کولی)، همکاری مجددی با خالق سریال Mr. Robot (مستر روبات) خواهد داشت. بازیگر نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب برای بازی در سریال Mr. Robot، قرار است در فیلم American Radical (رادیکال آمریکایی) کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures)، با سم اسماعیل، کارگردان مصری آمریکایی سینمایی هالیوود همکاری کند. این فیلم بر اساس کتابی با عنوان American Radical: Inside the World of an Undercover Muslim FBI Agent (رادیکال آمریکایی: در درون دنیای مأمور مخفی مسلمان FBI) نوشتهٔ تیمر النری و کوین مائرر ساخته خواهد شد؛ کمپانی یونیورسال پیکچرز چندی پیش حق ساخت اقتباسی سینمایی از این کتاب را خریداری کرد.

داستان کتاب در مورد شخصیت النری، مأمور مخفی و مسلمان سازمان جاسوسی FBI است که برای انجام عملیات ضدتروریستی ویژه‌ای بعد از اتفاقات یازدهم سپتامبر، با این سازمان مأموریت جدیدی را آغاز می‌کند. وی در کتاب خود از تجارب و اتفاقاتی که در این مأموریت رخ داد و در نهایت باعث زمین زدن گروه تروریستی شد، سخن گفته است.

طبق گزارش سایت دِدلاین، سم اسماعیل کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم American Radical را بر عهده خواهد داشت و رامی ملک برای ایفای نقش اصلی فیلم انتخاب شده است. فیلم جدید کمپانی یونیورسال پیکچرز در مرحلهٔ تولید است و نویسندگان این فیلم به‌زودی معرفی خواهند شد.

رامی ملک در نسخهٔ بازسازی فیلم شاهکار Papillon (پاپیون) نیز حضور دارد و در این فیلم با چارلی هونام همبازی خواهد بود؛ وی در این فیلم نقش شخصیت دگا را ایفا خواهد کرد که در فیلم ابتدایی، داستین هافمن به بهترین شکل ممکن آن را ایفا کرد. کارگردانی نسخهٔ بازسازی فیلم Papillon را مایکل نوئر بر عهده خواهد داشت و این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۴ آگوست (۲ شهریورماه) برنامه‌ریزی شده است.  

رامی ملک همچنین قرار است نقش فردی مرکوری، خواننده مشهور گروه راک کوئین (Queen) را در فیلم Bohemian Rhapsody بازی کند؛ تمرکز این فیلم روی فردی مرکوری و داستان گروه کوئین خواهد بود. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به بن هاردی در نقش راجر تیلور، جوزف مازلو در نقش جان دیکن، گویلیم لی در نقش برایان می، لوسی بوینتون در نقش مری آستین، آلن لیچ در نقش پل پرنتر، آرون مک‌کاسکر در نقش جیم هاتن، آیدان گیلن در نقش جان رید، تام هولندر در نقش جیم بیچ اشاره کرد. چندی پیش کمپانی فاکس قرن بیستم، اولین تیزر تریلر فیلم Bohemian Rhapsody را منتشر کرد. فیلم Bohemian Rhapsody قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان‌ماه ۱۳۹۷) اکران شود.

 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده