نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۷

اطلاعات جدیدی از فیلم Green Lantern Corps منتشر شد

به‌تازگی عنوان شده که کمپانی برادران وارنر به دنبال یک بازیگر جوان است تا بتواند نقش جان استوارت را در فیلم ارتش گرین لنترن (Green Lantern Corps) بازی کند.

چندی پیش عنوان شده بود که ﺩﯾﻮﯾﺪ ﺍﺱ. ﮔﻮﯾﺮ و جاستین رودز دو نویسنده‌ای هستند که کار نوشتن فیلمنامه فیلم Green Lantern Corps (ارتش گرین لنترن) را بر عهده گرفته‌اند. از طرف دیگر هم مشخص شد که کریستوفر مک کوری، کارگردان فیلم Mission: Impossible – Fallout (مأموریت غیرممکن: فال‌اوت) پیشنهاد کارگردانی و هدایت پروژه تولید این اثر اقتباسی براساس کتاب‌های کمیک کمپانی دی سی کامیکس را رد کرده است. مدت زیادی از معرفی این پروژه می‌گذرد و در حال حاضر پیشرفت بسیار کمی در روند آن حاصل شده است. با این اوصاف، در حال حاضر وضعیت فعلی این پروژه و همچنین سرنوشت آن در رمز و راز قرار دارد، اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در طی شایعه‌ای مطرح شده که کمپانی برادران وارنر به انتخاب بازیگران این اثر فکر می‌کند. 

براساس این شایعه‌ی مطرح‌شده، به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر به دنبال بازیگری است که در اواخر دهه ۲۰ یا اوایل دهه ۳۰ محدوده‌ی سنی خود باشد تا بتوانند نقش شخصیت جان استوارت را برای ایفا کردن به او بسپارند. جان استورات شخصیت بسیار محبوبی است که در طی سال‌های اخیر، موضوع اولین حضور او روی پرده‌های نقره‌ای سینما، شایعه‌های مختلفی را به دنبال داشته است. 

این شایعه زمانی مطرح شد که بازیگر فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) یعنی استرلینگ کی. براون در طی یکی از مصاحبه‌های خود عنوان کرد که علاقه‌ی زیادی به ایفای نقش این شخصیت کمیک بوکی دارد. این بازیگر در حال حاضر در اوایل دهه ۴۰ سنی خود به سر می‌برد. با این حال، این موضوع باعث می‌شود تا افرادی مانند ادریس البا و ترسی گیبسون از میان کاندیدهای در نظر گرفته‌شده برای این نقش حذف شوند؛ هرچند که این اتفاق، اصلا مورد بدی به نظر نمی‌رسد. 

براساس شایعه‌ای که منتشر شده، به نظر شما کدام هنرمند هالیوودی مناسب ایفای این نقش در فیلم ارتش گرین لنترن است؟


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده