نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

بازی Phantom Doctrine برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تایید شد

کمپانی کریتیو فورج گیمز و استودیو گود شِپرد اینترتینمنت با انتشار تریلر جدیدی از انتشار بازی جاسوسی Phantom Doctrine برای پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان خبر دادند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی کریتیو فورج گیمز و استودیو گود شِپرد اینترتینمنت تریلر جدیدی را از بازی جاسوسی Phantom Doctrine که در دوران جنگ سرد جریان دارد، منتشر کردند. این تریلر بخش‌هایی از داستان و گیم‌پلی بازی را به نمایش در می‌آورد. توسعه‌دهندگان همچنین تایید کردند که بازی Phantom Doctrine در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Phantom Doctrine یک اثر استراتژی مبتنی بر نوبت با الهام از مجموعه XCOM است که به جای تمرکز روی بیگانگان به جنگ سرد می‌پردازد. بازیکنان در این بازی کنترل رهبر سازمانی مخفی با نام The Cabal را در دست می‌گیرند که تلاش می‌کند جلوی سازمان سری دیگری که به طور مخفیانه قصد به دست آوردن کنترل دنیا را دارد، بگیرد.

در بازی Phantom Doctrine افزون بر مبارزات و ماموریت‌های مخفی‌کاری، بازیکان باید پایگاه اصلی خود را بسازند و آن را توسعه دهند، در مورد تکنولوژی‌های تازه تحقیق کنند، ماموران جدیدی را آموزش دهند و برای آن‌ها هویت جعلی بسازند و البته از دشمنان بازجویی کنند و مغزشان را شستشو دهند. شایان ذکر است که این بازی یکی از اولین بازی‌های Good Shepard Entertainment پس از راه‌اندازی مجدد استودیو به حساب می‌آید.

بازی Phantom Doctrine در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده