نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

دو نویسنده جدید به فیلم Suicide Squad 2 اضافه شدند

کمپانی برادران وارنر اضافه شدن دو نویسندهٔ جدید برای نگارش فیلمنامهٔ قسمت دوم فیلم Suicide Squad (جوخهٔ انتحار) را به‌صورت رسمی اعلام کرد.

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) همچنان به دنبال نویسندگان مناسب برای نگارش فیلم Suicide Squad 2 (جوخهٔ انتحار ۲) است و از همین رو دو نویسندهٔ جدید را به تیم نویسندگان این فیلم اضافه کرد. دنبالهٔ فیلم Suicide Squad از همان سال اکران فیلم ابتدایی، یعنی سال ۲۰۱۶، در دست ساخت است. فیلم ابتدایی Suicide Squad اصلاً به مذاق منتقدین خوش نیامد و آن‌ها نقدهای تندوتیزی بر ساخته دیوید آیر داشتند، اما در گیشه اوضاع فرق داشت و دیگر صحبت از خوب بودن یا خوب نبودن فیلم Suicide Squad محلی از اعراب ندارد و میزان فروش این فیلم سازندگان را برای ساخت قسمت دوم قانع ساخت. بودجهٔ ساخت Suicide Squad حدود ۱۷۵ میلیون دلار بود و این فیلم در گیشه فروشی ۷۴۶ میلیون دلاری داشت. همان‌طور که می‌دانید نویسنده و کارگردان فیلم ابتدایی، یعنی دیوید آیر، در دنباله این فیلم نقشی نخواهد داشت و کمپانی برادران وارنر، گاوین اوکانر، کارگردان فیلم‌هایی همچون Pride and Glory (غرور و افتخار)، Warrior (مبارز) و Jane Got a Gun (جِین اسلحه دارد) را به‌صورت رسمی برای نویسندگی قسمت دوم فیلم Suicide Squad انتخاب کرده است و وارنر به دنبال انتخاب وی برای کارگردانی این پروژه نیز هست.

SUICIDE SQUAD 2

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، دیوید بار کتز و تاد استاشویچ، گاوین اوکانر را در نگارش فیلمنامهٔ فیلم Suicide Squad 2 همراهی خواهند کرد. دیوید بار کتز سابقهٔ نگارش فیلم کمدی The Pest (مزاحم) را دارد و چندین فیلمنامهٔ وی در حال تبدیل شدن به فیلم است که یکی از آن‌‌ها The Man in the Rockefeller Suit (مردی در لباس راکفلر) خواهد بود. از طرفی تاد استاشویچ بیشتر به‌عنوان بازیگر شناخته می‌شود و بازی در مجموعه‌های تلویزیونی چون Gotham (گاتهام) شبکه فاکس و Twelve Monkeys (دوازده میمون) شبکه Syfy را در کارنامه دارد. گفتنی است در ابتدا پیش‌نویس فیلمنامهٔ فیلم Suicide Squad 2 توسط آدام کوزاد، نویسندهٔ فیلم Legend of Tarzan (افسانهٔ تارزان) نوشته شده بود.

کمپانی برادران وارنر امیدوار است مراحل فیلمبرداری فیلم Suicide Squad 2 از سال ۲۰۱۸ آغاز شود، اما به نظر می‌رسد فیلم Birds of Prey پیش از قسمت دوم فیلم Suicide Squad مراحل فیلمبرداری‌اش آغاز شود

با وجود اینکه کمپانی برادران وارنر امیدوار است که مراحل فیلمبرداری فیلم Suicide Squad 2 از سال ۲۰۱۸ آغاز شود، اما به نظر می‌رسد فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) با نقش‌آفرینی مارگو رابی، پیش از قسمت دوم فیلم Suicide Squad مراحل فیلمبرداری‌اش آغاز شود. در فیلم Suicide Squad 2 بازیگران معروف زیادی حضور دارند و هماهنگ کردن تقویم کاری آن‌ها کار آسانی نیست و از طرفی این فیلم، تنها فیلم دی سی نیست و باید پروژه‌های دیگر را نیز جلو ببرد؛ فیلم‌هایی چون The Flash (فلش)، Batgirl (بت‌گرل) و Batman (بتمن). دو فیلم Shazam (شَزَم) و Aquaman (آکوامن) به‌خوبی مراحل تولید و ساخت خود را طی کردند و فیلمبرداری قسمت دوم فیلم Wonder Woman (واندر وومن) نیز از تابستان آغاز خواهد شد، اما وضعیت در مورد دیگر پروژه‌های دی‌ سی این‌چنین نیست و فیلم The Flash با وجود انتخاب شدن کارگردان‌هایش، وضعیت مشخصی ندارد.

طبق اخبار پیش‌تر منتشرشده، مراحل تولید قسمت دوم فیلم فانتزی و علمی تخیلی Suicide Squad از پاییز سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز خواهد شد و تاریخ اکران این فیلم سال ۲۰۱۹ خواهد بود. فیلم ابرقهرمانی و اکشن Suicide Squad که داستان مشتی شخصیت‌ به بند کشیده‌شده شرور با تیپ‌های خاص و رنگارنگ را به تصویر کشید که قرار بود زیر سایه آژانسی دولتی کاری متفاوت انجام دهند و این مرتبه به‌جای بدی به دنیا خوبی کنند، در واقع سومین دریچه ورود به دنیای سینمایی دی سی بود. پیش از این فیلم، زک اسنایدر با فیلم Man of Steel (مرد پولادین) و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت)، این راه را آغاز کرده بود. در قسمت اول فیلم Suicide Squad بازیگران مطرحی حضور داشتند که از بین آن‌ها می‌توان به نام‌هایی چون ویل اسمیت، مارگو رابی، جرد لتو، ویلا دیویس، جی کورتنی، جی هرناندز، اسکات ایستوود و جوئل کینامان اشاره کرد.

 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده