نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶

پوشش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس‌های نمایشگاه E3 2018

همانند دو سال گذشته، زومجی امسال هم به صورت زنده کنفرانس‌های نمایشگاه E3 2018 را پوشش می‌دهد تا در کنار شما این روزهای هیجان‌انگیز را سپری کنیم.

زمان زیادی تا آغاز مهم‌ترین رویداد سال برای گیمرها باقی نمانده است و زومجی نیز تصمیم گرفته است تا مانند سال‌های پیش، مهم‌ترین و هیجان‌انگیزترین کنفرانس‌های نمایشگاه امسال را به صورت زنده پوشش بدهد.

طبق روال گذشته، شما می‌توانید تمام کنفرانس‌های مهم E3 2018 را به صورت زنده از زومجی دنبال کنید. البته پخش زنده، تنها پوشش زومجی از نمایشگاه E3 امسال نخواهد بود و مثل همیشه، در سریع‌ترین زمان تمام اخبار و تریلرها در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی زومجی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

پخش زنده زومجی از کنفرانس‌های E3 2018، دقیقا پانزده دقیقه قبل از آغاز کنفرانس‌ها شروع می‌شود تا به تحلیل و پیش‌بینی کنفرانس‌ها بپردازیم و پس از اتمام کنفرانس‌ها نیز چند دقیقه ای را به مرور اتفاقاتی که در کنفرانس افتاده است، اختصاص خواهیم داد.

ساعت و روز برگزاری کنفرانس‌های E3 2018 به شرح زیر است (تمامی وقت‌ها به وقت تهران است):

  • کنفرانس EA Play: شنبه ۱۹ خرداد، ساعت ۲۲:۳۰
  • کنفرانس ایکس‌باکس: دوشنبه ۲۱ خرداد، ساعت ۰۰:۳۰ بامداد
  • کنفرانس بتسدا: دوشنبه، ۲۱ خرداد، ساعت ۶:۰۰ صبح
  • کنفرانس دیوالور دیجیتال: دوشنبه، ۲۱ خرداد، ساعت ۷:۳۰
  • کنفرانس اسکوئر انیکس: دوشنبه، ۲۱ خرداد، ساعت ۲۱:۳۰
  • کنفرانس یوبی‌سافت: سه‌شنبه، ۲۲ خرداد، ساعت ۰۰:۳۰ بامداد
  • کنفرانس پی‌سی گیمینگ: سه‌شنبه، ۲۲ خرداد، ساعت ۲:۳۰ بامداد
  • کنفرانس سونی: سه‌شنبه، ۲۲ خرداد، ساعت ۵:۳۰ بامداد
  • کنفرانس نینتندو (در قالب نینتندو دایرکت): سه‌شنبه، ۲۲ خرداد، ساعت ۲۰:۳۰

زومجی قصد دارد که کنفرانس‌های EA Play، ایکس‌باکس، بتسدا، یوبی‌سافت، سونی و نینتندو را به صورت زنده پخش کند. در صورت تغییر در برنامه‌های پخش زنده این کنفرانس‌ها، آن را با شما در جریان خواهیم گذاشت و قبل از هر پخش زنده با یک پست مجزا شما را در جریان ساعت شروع و جزییات آن قرار خواهیم داد. این را هم فراموش نکنید که زومجی در طی این چند روز به حضور گسترده‌‌ خود در شبکه‌های اجتماعی شدت بیشتری خواهد بخشید و علاوه بر تماشای پخش زنده کنفرانس‌ها و همچنین خواندن اخبار و مقالات تحلیلی در وب‌سایت زومجی، لحظه‌لحظه این نمایشگاه را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی ما مانند صفحه اینستاگرام زومجی و توییتر زومجی دنبال کنید. 

با ما و E3 2018 همراه باشید!


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده