نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

سونی از کالاهای پلی استیشن در نمایشگاه E3 2018 رونمایی کرد

کمپانی سونی کالاهای مختلفی از بازی‌های God of War ،Death Stranding ،The Last of Us: Part II و موارد دیگر را برای فروش به نمایشگاه E3 2018 می‌آورد.  

زمان زیادی به آغاز نمایشگاه E3 2018 باقی نمانده است و با اینکه در این نمایشگاه شاهد تعداد زیادی نسخه آزمایشی بازی‌ها، رونمایی‌ها، معرفی‌ها و موارد دیگر هستیم، اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های نمایشگاه کالاهای جالبی هستند که می‌توان به تهیه آن‌ها اقدام کرد. حال در این راستا کمپانی سونی کالاهایی با حال‌وهوای بازی‌های محبوب پلی‌استیشن به نمایش در آورده است که در جریان نمایشگاه E3 2018 می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

 مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی سونی از فهرست لوازم و اجناس محدود پلی‌استیشن که مربوط به بسیاری از مجموعه‌ها و بازی‌های بزرگ پلی استیشن 4 است و می‌توان در نمایشگاه پیش رو برای تهیه آن‌ها اقدام کرد، رونمایی کرده است.

به طور خاص، فهرست اجناس شامل مجموعه‌ای از کالاهای مربوط به بازی God of War نظیر عروسک‌های پاپ واینِل کمپانی فانکو، فیگورها و چیزی که به نظر نسخه ویژه موسیقی متن بازی است، خواهد بود. همچنین در صورتی که پیش از این قصد تهیه مینی-کریتوس را داشتید، اکنون فرصت مناسبی برای انجام این کار است.

کمپانی Sony همچنین کالاهایی را از چندین بازی آینده کنسول PS4 به نمایشگاه E3 2018 می‌آورد که از میان آن‌ها می‌توان به کالاهای محدود بازی Death Stranding، چندین تکه از اجناس مربوط به بازی Spider-Man و لوازم مربوط به بازی The Last of Us: Part II و بازی Days Gone اشاره کرد.

نمایشگاه E3 2018 بین روزهای بیست‌ودوم تا بیست‌وچهارم خردادماه (۱۲ تا ۱۴ ژوئن) در مرکز همایش شهر لس آنجلس امریکا برگزار می‌شود. کمپانی سونی همچنین تصاویری از کالاهایی که در این نمایشگاه شاهد آن‌ها خواهیم بود، منتشر کرده است که شما می‌توانید آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده