// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

در EA Play 2018 شاهد معرفی بازی جدید سازنده Titanfall خواهیم بود

رییس استودیو Respawn Entertainment در جدیدترین توییت خود اعلام کرده است که در رویداد EA Play 2018، اطلاعاتی از بازی جدید خود منتشر خواهند کرد.

امشب با آغاز رویداد EA Play 2018، رسما اولین کنفرانس‌های کمپانی‌های مختلف پیش از شروع نمایشگاه E3 2018 آغاز خواهد شد و حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، وینس زامپلا، مدیرعامل استودیو ریسپاون، در حساب کاربری خود توییت جدیدی منتشر کرده است که ظاهرا امشب و در جریان رویداد EA Play، شاهد منتشر شدن اطلاعات یکی از بازی‌های جدید استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment) هستیم. وینس زامپلا در توییت خود نوشت:

ما هنوز آماده نیستیم تا در مورده پروژه‌هامون در استودیو Respawn صحبت کنیم. اما تو رویداد EA Play 2018، اشاره کوچیک و هیجان‌انگیزی به یکی از سه بازیمون خواهیم داشت.

حال در این میان می‌دانیم که استودیو ریسپاون هم‌اکنون در حال کار روی بازی جدیدی از مجموعه Star Wars است که توسط استیگ آزماسن، کارگردان بازی God of War 3، در حال ساخت است. از طرفی آن‌ها روی یک پروژه واقعیت مجازی کار می‌کنند زیرا در گذشته با کمپانی آکیولس وارد همکاری شده بودند. تمامی این موارد در حالی است که درگذشته شایعاتی منتشر شده بود از اینکه استودیو ریسپاون در حال کار روی نسخه جدید مجموعه Titanfall است.

با تمام این تفاسیر به‌نظر شما کاربران زومجی هدف وینس زامپلا و تیم‌اش، کدام یکی از بازی‌های ذکر شده برای رویداد EA Play 2018 بوده است؟

 

پوشش اختصاصی زومجی از نمایشگاه E3 2018، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد دنیای بازی‌های ویدیویی


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده